عینک شنا کودک اینتکس 3 تا 8 سال طرح پروانه 55610

intex 55610 butterfly

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
360,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

عینک شنا کودک اینتکس 3 تا 8 سال طرح پروانه 55610 محصولی جذاب و مدرن است که برای استفاده کودکان طراحی شده و تمامی مشخصات استاندارد برای یک عینک شنای بی نظیر را دارا می باشد. این عینک شنا با دارا بودن طراحی ویژه، برای استفاده در استخر و دریا مناسب بوده و برای استفاده کودکان 3 تا 8 ساله طراحی شده است. با استفاده از این عینک شنا کودک می تواند به راحتی در استخر و دریا به بازی پرداخته و سر خود را نیز به زیر آب ببرد. با این محصول آب به چشم های حساس کودک برخورد نکرده و چشم کودک در معرض عفونت و باکتری قرار نخواهد گرفت. 

عینک شنای کودک اینتکس طرح پروانه

این محصول متناسب با ارگونومی صورت کودکان طراحی شده است و دارای استانداردهای مخصوص می باشد. محصول فوق به خوبی بر روی صورت کودک قرار گرفته و کودک از استفاده از آن لذت خواهد برد. دور عدسی این عینک شنا، از نوعی سیلیکون پوشیده شده است که با انعطاف زیاد، مانع از وارد شدن فشار به صورت کودک شده و کودک اذیت نخواهد شد. این محصول با برخورداری از این لایه سیلیکونی، مانع از نفوذ آب به چشم می شود و مانعی مناسب برای آب محسوب می شود. این محصول دارای لنز پلی کربنات است که با برخورداری از کیفیت بالا، بسیار شفاف بوده و دید واضحی را در اختیار کودک قرار می دهد. هم چنین این لنز در برابر خراش و آسیب مقاومت زیادی داشته و تا سال ها بدون افت کیفیت قابل استفاده است.

برای خرید عینک شنا کودک اینتکس 3 تا 8 سال طرح پروانه 55610 با ارزان ترین قیمت و بالاترین کیفیت با مراجعه به سایت پول اینتکس، سفارش خود را ثبت کنید و این محصول را درب منزل دریافت نمایید.

نوع تفریحی
وزن 70 گرم
رده سنی3 تا 8 سال
جنس لنز پلی کربنات
 جنس بدنه سیلیکون
 سایر ویژگی ها ساخت شرکت اینتکس
ابعاد: 16 در 4 در 3 سانتی متر
مناسب برای آموزش شنا
دارای بند قابل تنظیم
دارای لنز محافظت کننده از اشعه UV
طراحی شیک و زیبا
 اقلام همراه -

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...