عینک شنا کودک اینتکس 3 تا 8 سال نارنجی سبز 55611

intex 55611 og

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
230,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

عینک شنا کودک اینتکس 3 تا 8 سال نارنجی سبز 55611 محصولی جدید و منحصر به فرد است که به تازگی توسط شرکت بزرگ اینتکس تولید شده و در سایت تخصصی این شرکت به نام پول اینتکس به فروش می رسد. این عینک شنا دارای طراحی کاملا استاندارد و مناسبی می باشد و با برخورداری از ظاهری زیبا به خوبی توجه کودک را جلب کرده و مورد علاقه کودک قرار می گیرد. محصول فوق دارای سایز مناسب بوده و اندازه های آن نیز دارای کاملا استاندارد می باشد به طوری که متناسب با صورت کودک است و فاصله دو عدسی عینک نیز کاملا استاندارد می باشد. این محصول با برخورداری از طراحی ویژه، متناسب با ارگونومی صورت کودک بوده و به راحتی قابل استفاده می باشد.

عینک شنای کودک سه تا هشت سال نارنجی سبز

محصول فوق از طراحی زیبایی بهره مند می باشد که در نگاه اول توجه کودک را جلب خواهد کرد. در قاب عدسی این عینک رنگ های نارنجی و سبز به کار رفته است و به زیبایی بیش تر محصول کمک می کند. بند این محصول نیز به رنگ آبی می باشد. این بند قابل تنظیم بوده و به راحتی می توانید متناسب با سایز صورت کودک، این محصول را تنظیم کنید که از ورود آب به داخل چشم جلوگیری شده و فشاری نیز به صورت کودک وارد نشود. عدسی این محصول از بهترین نوع پلی کربنات ساخته شده است که کاملا شفاف می باشد و دید واضحی را ایجاد می کند. این نوع از عدسی با برخورداری از کیفیت بالا به سادگی دچار خط و خش نشده و می توان به راحتی از آن به صورت طولانی مدت استفاده کرد.

برای خرید عینک شنا کودک اینتکس 3 تا 8 سال نارنجی سبز 55611 با ارزان ترین قیمت به سایت پول اینتکس مراجعه کرده و این محصول را خریداری نمایید.

نوع تفریحی
وزن 70 گرم
رده سنی3 تا 8 سال
جنس لنز پلی کربنات
 جنس بدنه سیلیکون
 سایر ویژگی ها ساخت شرکت اینتکس
ابعاد: 16 در 4 در 3 سانتی متر
مناسب برای آموزش شنا
دارای بند قابل تنظیم
دارای لنز محافظت کننده از اشعه UV
طراحی شیک و زیبا
 اقلام همراه -

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...