ماسک شنای اینتکس بالای 8 سال بنفش 55916

intex 55916 purple

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
470,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

ماسک شنای اینتکس بالای 8 سال بنفش 55916 محصولی جدید و منحصر به فرد از شرکت بزرگ اینتکس است که با ارزان ترین قیمت در سایت تخصصی فروش محصولات اینتکس در دسترس شما قرار دارد. این ماسک شنا با برخورداری از کیفیت عالی و مناسب می تواند فضایی ایده آل ایجاد کند تا بتوانید به راحتی به غواصی بپردازید. شما با استفاده از یک ماسک شنا، مانع از برخورد آب به چشم ها و بینی شده و به همین دلیل در معرض عفونت ها و باکتری های موجود در آب استخر و دریا قرار نمی گیرید. این محصول با برخورداری از طراحی حرفه ای، به شما امکان استفاده طولانی مدت را می دهد و هیچ فشاری به صورت و استخوان های صورت وارد نمی کند. 

ماسک شنای بنفش اینتکس

دور تا دور این ماسک شنا از بهترین نوع سیلیکون پوشیده شده است تا بتوانید به راحتی از آن استفاده کنید و با اتصال به پوست صورت، مانع از ورود آب خواهد شد. جنس لنز عینک شنا نیز از بهترین نوع پلی کربنات بوده و به شما امکان دید کامل را در زیر آب می دهد. با استفاده از این محصول در زیر آب دید کاملی خواهید داشت و به راحتی می توانید با چشم های باز به غواصی بپرازید. وزن سبک این محصول از دیگر مشخصات آن می باشد که با استفاده طولانی مدت از آن خسته نشده و آسیبی به بینی و صورت وارد نمی شود. بند این محصول نیز به راحتی قابل تنظیم است و متناسب با سایز صورت تغییر می کند. تمامی بخش های این ماسک شنا ضد حساسیت است تا هیچ آسیبی به صورت وارد نشده و دچار حساسیت نشوید.

برای خرید ماسک شنای اینتکس بالای 8 سال بنفش 55916 با ارزان ترین قیمت و به صورت اورجینال به سایت پول اینتکس مراجعه کنید.

نوعلوازم غواصی
وزن200 گرم
رده سنیبالاتر از هشت سال
تولید برنداینتکس
جنس بندسیلیکون
سایر ویژگی هاجنس لنز پلی کربنات
بدون لاتکس
دارای پوشش ضد آب و آلودگی
مناسب برای غواصی و شنا
طراحی شیک و زیبا
قابلیت تنظیم بند ماسک
وضوح بالا در زیر آب
کیفیت ساخت عالی
اقلام همراه-

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...