ماسک شنای اینتکس بالای 8 سال سبز 55916

intex 55916 green

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
480,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

ماسک شنای اینتکس بالای 8 سال سبز 55916 محصولی جدید و منحصر به فرد است که توسط کمپانی بزرگ اینتکس طراحی و تولید شده است. این ماسک شنا برای استفاده افراد بسیار ایده آل بوده و برای سنین بالاتر از 8 سال طراحی شده است. به این ترتیب شما می توانید به راحتی از آن استفاده کنید بدون اینکه دچار مشکل شوید. استفاده از ماسک شنا دارای مزایای متعددی می باشد و فضایی ایده آل برای شنا و غواصی را فراهم خواهد کرد. با استفاده از ماسک شنای استاندارد مانع از برخورد آب استخر و دریا به دهان و بینی می شوید. همانطور که می دانید آب استخر و دریا پر از باکتری می باشد و ممکن است در سنین کوچک تر و یا افراد حساس، موجب بروز حساسیت و بیماری شود. با استفاده از یک ماسک شنای استاندارد می توانید از بروز هر گونه عفونت در چشم ها و یا بینی جلوگیری کرده و با خاطر آسوده در آب شنا کنید. 

ماسک شنای اینتکس بالای 8 سال

این محصول دارای طراحی استاندارد و جذاب است. دور تا دور این ماسک شنا از پلاستیک منعطف ضد حساسیت پوشیده شده است تا از ورود آب به داخل چشم ها و بینی جلوگیری شود. این محصول آسیبی به صورت وارد نکرده و کاملا منطبق با ارگونومی صورت طراحی شده است. جنس لنز این محصول نیز کاملا شفاف بوده و دید کاملی را در اختیار شما قرار خواهد داد. در پشت این محصول نیز یک بند قابل تنظیم قرار دارد تا بتوانید به راحتی از این محصول استفاده کرده و فشاری به صورت و بینی وارد نشود. 

برای خرید ماسک شنای اینتکس بالای 8 سال سبز 55916 با کیفیت بسیار بالا و طراحی حرفه ای به سایت پول اینتکس مراجعه کرده و سفارش خود را ثبت نمایید.

نوعلوازم غواصی
وزن200 گرم
رده سنیبالاتر از هشت سال
تولید برنداینتکس
جنس بندسیلیکون
سایر ویژگی هاجنس لنز پلی کربنات
بدون لاتکس
دارای پوشش ضد آب و آلودگی
مناسب برای غواصی و شنا
طراحی شیک و زیبا
قابلیت تنظیم بند ماسک
وضوح بالا در زیر آب
کیفیت ساخت عالی
اقلام همراه-

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...