ماسک شنا اینتکس مدل حرفه ای بزرگسال آبی 55981

intex 55981 blue

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
550,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

ماسک شنا اینتکس مدل حرفه ای بزرگسال آبی 55981 محصولی ویژه و بی نظیر است که برای استفاده بزرگسالان به جهت غواصی حرفه ای و شنا در اعماق آب طراحی شده است. این ماسک شنا با برخورداری از طراحی استاندارد و ظاهری جذاب توانسته توجه خریداران را جلب کند و به فروش بالایی برسد. هم چنین برخورداری از کیفیت ایده آل موجب شده است تا رضایت خریداران نیز فراهم شود و به محصولی بی نظیر در میان علاقه مندان به غواصی شناخته شود. 

ماسک شنا حرفه ای بزرگسال آبی اینتکس

طراحی این ماسک شنا کاملا متناسب با ارگونومی صورت بوده و به دلیل داشتن ابعادی استاندارد و انحناهایی متناسب با اجزای صورت، به خوبی بر روی صورت قرار می گیرد و مانع از برخورد آب با چشم ها خواهد شد. این محصول دارای یک بند قابل تنظیم نیز می باشد که می توانید ماسک شنا را به راحتی توسط آن متناسب با سایز صورت تنظیم کنید تا هیچ فشاری متوجه صورت شما نباشد. هم چنین دور تا دور این ماسک شنا، یک لایه سیلیکون قرار دارد که با انعطاف بالا، مانع از برخورد بخش سخت ماسک با صورت شده و هیچ فشاری به صورت وارد نخواهد شد. این محصول با دارا بودن ابعادی استاندارد و مناسب، برای استفاده حرفه ای طراحی شده است و دارای لنزی از بهترین نوع پلی کربنات می باشد. این نوع از لنز بسیار شفاف بوده و شما قادر خواهید بود در زیر آب دیدی با وضوح بسیار بالا داشته باشید. هم چنین این لنز در برابر خط و خش نیز مقاومت خوبی دارد و به سادگی دچار آسیب نمی شود.

برای خرید ماسک شنا اینتکس مدل حرفه ای بزرگسال آبی 55981 با ارزان ترین قیمت به سایت پول اینتکس مراجعه کرده و سفارش خود را ثبت کنید.

نوعلوازم غواصی
وزن325 گرم
رده سنیبالاتر از چهارده سال
تولید برنداینتکس
جنس بندسیلیکون
سایر ویژگی هاجنس لنز پلی کربنات
بدون لاتکس
دارای پوشش ضد آب و آلودگی
مناسب برای غواصی و شنا
طراحی شیک و زیبا
قابلیت تنظیم بند ماسک
وضوح بالا در زیر آب
کیفیت ساخت عالی
اقلام همراه-

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...