ماسک شنا اینتکس مدل Surf Rider آبی 55975

intex 55975 blue

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
480,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

ماسک شنا اینتکس مدل Surf Rider آبی 55975 محصولی بی نظیر و جذاب از کمپانی مشهور اینتکس است که برای استفاده حرفه ای در هنگام غواصی و شنا طراحی شده و می تواند به بهترین شکل امکان یک شنای عالی و ایده آل را برای شما فراهم کند. شما با استفاده از این ماسک شنا می توانید در زیر آب دید کامل داشته باشید و از تماشای زیر آب لذت ببرید. این محصول با طراحی جذاب و ایده آل برای استفاده افراد با سنین بالاتر از هشت سال طراحی شده است و محصولی ایده آل و مناسب می باشد. 

ماسک شنا آبی اینتکس

این محصول دارای کیفیت بسیار بالایی بوده و از یک لنز بی نظیر از جنس پلی کربنات بهره مند است که به شما امکان دیدن در زیر آب را با وضوح بالا می دهد. این محصول را می توانید به راحتی تا سال ها مورد استفاده قرار دهید زیرا به جهت برخورداری از کیفیت بالا و طول عمر زیاد، به سادگی دچار آسیب نشده و نیاز شما را از بابت خرید ماسک شنای مجدد برطرف می کند. این محصول کاملا استاندارد بوده و با طراحی حرفه ای، به طور کامل بر روی صورت قرار می گیرد و مانع از نفوذ آب به اطراف چشم می شود. به این ترتیب شما می توانید به راحتی از آن بهره مند شده و از یک شنای بی عیب و نقص لذت ببرید. در اطراف لنز این ماسک شنا، لایه ای از بهترین نوع سیلیکون قرار دارد که انعطاف بالایی داشته و مانع از وارد شدن فشار به صورت خواهد شد. به این ترتیب در زمان استفاده اذیت نشده و می توانید به صورت طولانی مدت از این محصول استفاده کنید.

برای خرید ماسک شنا اینتکس مدل Surf Rider آبی 55975 با ارزان ترین قیمت به سایت پول اینتکس مراجعه کرده و سفارش خود را ثبت نمایید.

نوعلوازم غواصی
وزن250 گرم
رده سنیبالاتر از هشت سال
تولید برنداینتکس
جنس بندسیلیکون
سایر ویژگی هاجنس لنز پلی کربنات
بدون لاتکس
دارای پوشش ضد آب و آلودگی
مناسب برای غواصی و شنا
طراحی شیک و زیبا
قابلیت تنظیم بند ماسک
وضوح بالا در زیر آب
کیفیت ساخت عالی
اقلام همراه-

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...