ماسک شنا اینتکس مدل Surf Rider سبز 55975

intex 55975 green

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
480,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

ماسک شنا اینتکس مدل Surf Rider سبز 55975 محصولی ویژه و جدید است که برای استفاده حرفه ای به کار می رود. این ماسک شنا برای افراد علاقه مند به شنای حرفه ای و غواصی مناسب بوده و برای سنین بالاتر از هشت سال طراحی شده است. با استفاده از این محصول می توانید در زیر آب نیز دید خوبی داشته باشید و مانع از نفوذ آب به چشم شوید. محصول فوق دارای طراحی خاص و ویژه است و بهترین گزینه برای خرید افراد محسوب می شود.

ماسک شنا سبز حرفه ای اینتکس

لنز این محصول از بهترین نوع پلی کربنات ساخته شده است که بهترین دید را در زیر آب برای شما فراهم می کند. هم چنین به سادگی دچار خط و خش نشده و طول عمر زیادی دارد. به همین دلیل می توانید به راحتی تا سال ها از این محصول استفاده کنید بدون اینکه دچار آسیب شده و نیاز مجدد به خرید داشته باشید. دور تا دور این ماسک شنا نیز از نوعی سیلیکون پوشیده شده است که کاملا نرم و منعطف بوده و ضد حساسیت می باشد. این لایه سیلیکونی مانع از ورود آب به داخل ماسک شنا شده و هم چنین به دلیل برخورداری از انعطاف زیاد، در برابر وارد شدن فشار به صورت نیز مقاومت می کند. به این ترتیب شما می توانید به راحتی ساعت ها از این ماسک شنا استفاده کنید بدون اینکه دچار درد در صورت و بافت اطراف چشم شوید. این محصول با دارا بودن وزن بسیار سبک، در اثر استفاده طولانی مدت شما را اذیت نکرده و می توانید به راحتی آن را مورد استفاده قرار دهید.

برای خرید ماسک شنا اینتکس مدل Surf Rider سبز 55975 با ارزان ترین قیمت و بالاترین کیفیت به همراه طراحی استاندارد و حرفه ای به سایت پول اینتکس مراجعه کرده و محصول را تهیه نمایید.

نوعلوازم غواصی
وزن250 گرم
رده سنیبالاتر از هشت سال
تولید برنداینتکس
جنس بندسیلیکون
سایر ویژگی هاجنس لنز پلی کربنات
بدون لاتکس
دارای پوشش ضد آب و آلودگی
مناسب برای غواصی و شنا
طراحی شیک و زیبا
قابلیت تنظیم بند ماسک
وضوح بالا در زیر آب
کیفیت ساخت عالی
اقلام همراه-

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...