ماسک شنا بچگانه مدل خرچنگ

intex 55915 crab

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
440,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

ماسک شنا بچگانه مدل خرچنگ دارای طراحی بی عیب و نقص و فانتزی می باشد که از زیبایی بسیار زیادی تشکیل شده است و می توان با خیالی آسوده نسبت به خرید آن برای کودکان اقدام کرد. این محصول از ظاهری خاص برخوردار می باشد که با قیمت مناسب خریداری می شود و دارای بدنه ای مقاوم در برابر عوامل مختلف است که می توان با تکیه بر مقاومت بالا آن را در اختیار کودکان قرار داد. در نتیجه هم ایجاد ایمنی می کند و هم به دلیل فانتزی بودن می تواند رضایت مخاطب را جلب کند و برای افراد بهترین گزینه محسوب شود. 

خرید ماسک شنا بچگانه مدل خرچنگ جدیدماسک شنا مد نظر ایجاد دید کامل در محیط های آبی می کند و سبب جلوگیری از ورود آب و رطوبت به بخش های مختلف صورت می شود. در نتیجه می توان ایمنی کودکان را در محیط های آبی ایجاد کرد تا آن ها بتوانند بدون نیاز به سایر وسایل و با خیالی آسوده به تفریحات خود بپردازند. ماسک شنا ابعاد کوچک و کمجا دارد و در داخل بسته بندی خود نیز فضای کمی را اشغال می کند و می تواند بهترین و کامل ترین محصولی باشد که در فصول گرم سال کودکان به آن نیاز دارند تا در محیط های آبی حضور پیدا کنند. علاوه بر این موارد وزن کمی نیز دارد تا بدون هر گونه مشکل بر روی صورت قرار گیرد و کودکان را دچار مشکل نکند. به این ترتیب ماسک شنا که ترکیبی از بهترین مواد اولیه می باشد توانسته رضایت مخاطب را جلب کند و جزو پر فروش ترین و پر مخاطب ترین محصولاتی است که امروزه می توان با خیالی آسوده برای کودکان تهیه کرد و برای آن ها ایجاد سازگاری های لازم کرد. ماسک شنا فانتزی و زیبا می باشد که از رنگبندی زیبا نیز تشکیل شده است و دارای رنگی ثابت و بدون تغییر می باشد که در گذر زمان تغییر نمی کند. چنانچه به دنبال خرید ماسک شنا بچگانه مدل خرچنگ می باشید به فروشگاه پول اینتکس مراجعه نمایید.

نوع تفریحی
وزن 100 گرم
رده سنی3 تا 8 سال
جنس لنز پلی کربنات
 جنس بدنه سیلیکون
 سایر ویژگی هاساخت شرکت اینتکس
مناسب برای آموزش شنا
دارای بند قابل تنظیم
بدون لاتکس و ضد حساسیت
وضوح دید بالا
طراحی شیک و زیبا
 اقلام همراه -

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...