ماسک شنا بچگانه مدل کوسه

intex 55915 shark

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
440,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

ماسک شنا بچگانه مدل کوسه یکی از کاربردی ترین محصولاتی است که کودکان در زمان مسافرت و گردش به آن نیاز دارند و می توانند به وسیله آن دید کامل در داخل آب داشته باشند و همچنین از نفوذ آب به داخل بخش های مختلف صورت جلوگیری کنند. این محصول دارای بدنه ای با کیفیت می باشد و دارای مقاومت بالا در برابر عوامل مختلف است به طوری که برای استفاده در طی سال های زیاد تولید شده است و می توان با تکیه بر خصوصیات منحصر به فردی که دارد آن را انتخاب و خریداری نمود. 

خرید ماسک شنا بچگانه مدل کوسه ارزانطراحی فانتزی و زیبایی که شامل این محصول شده است سبب جذب مخاطب می شود و می تواند تمایل کودکان به آموزش شنا و تفریحات آبی را افزایش دهد و در نهایت یکی از واجب ترین و ضروری ترین گزینه ها برای کودکان باشد. در زمان مسافرت و گردش نیز می توان محصول را با خود به همراه داشت و از داشتن آن لذت برد. این محصول دارای قیمت مناسب می باشد که با کیفیت بالا روانه بازار شده است و به دلیل وزن کم و ابعاد کمجا می توان به راحتی آن را به همراه داشت و در زمان مورد نیاز به استفاده کردن از محصول اقدام کرد. ماسک شنا دارای قیمت مناسب نیز می باشد که با داشتن طراحی زیبا و منحصر به فرد توسط تمامی علاقه مندان خریداری می شود و توان خرید آن وجود دارد. در نتیجه پر فروش است و می تواند در بسیاری از موارد کاربرد داشته باشد. ماسک شنا مدل کوسه رنگبندی جذابی نیز دارد و دارای رنگ ثابت در طی سال های زیاد می باشد تا بدون تغییر حالت در اختیار افراد باشد و مورد بهره برداری قرار گیرد. این محصول در گذر زمان و در معرض تابش خورشید مقاومت دارد و دارای لنز مقاوم در برابر اشعه یو وی نیز می باشد. در نتیجه گزینه ای منحصر به فرد می باشد. خرید ماسک شنا بچگانه مدل کوسه با قیمت مناسب تنها با ورود به فروشگاه پول اینتکس انجام می شود.

نوع تفریحی
وزن 100 گرم
رده سنی3 تا 8 سال
جنس لنز پلی کربنات
 جنس بدنه سیلیکون
 سایر ویژگی هاساخت شرکت اینتکس
مناسب برای آموزش شنا
دارای بند قابل تنظیم
بدون لاتکس و ضد حساسیت
وضوح دید بالا
طراحی شیک و زیبا
 اقلام همراه -

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...