ماسک شنا مدل Aqua آبی بزرگسال

intex 55977 blue

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
28%
650,000
470,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

ماسک شنا مدل Aqua آبی بزرگسال به جهت جلوگیری از ورود آب به چشم ساخته شده است که دارای لنز ضد بخار می باشد. به طوری که بتوان در آب گرم نیز دید کامل داشت و از موقعیت بهره مند شد. ماسک شنا دارای استاندارد های لازم است که شامل بدنه قابل انعطاف و با استحکام بالا می باشد و بند تنظیم سایز نیز برای آن وجود دارد. به این ترتیب می توان با تکیه بر خصوصیات منحصر به فردی که دارد از آن در مسافرت و گردش و رفتن به استخر استفاده کرد و از بروز آسیب به چشم در امان ماند و توانست ساعات خوشی را سپری کرد. این محصول دارای قیمت مناسب نیز می باشد تا علاقه مندان به راحتی توان خرید آن را داشته باشند و بتوانند بدون نیاز به سایر محصولات مشابه شنا و تفریحات آبی خود را به بهترین شکل انجام دهند. 

خرید ماسک شنا مدل Aqua آبی بزرگسال ارزاناز آن جایی که بدنه دارای بند تنظیم سایز می باشد تمامی افراد قادر به استفاده خواهند بود و به وسیله این بند سایز دور سر خود را اندازه گیری می کنند و می توانند محصول را ثابت و بدون تحرک بر روی صورت خود حفظ کنند. به این ترتیب ماسک شنا محصولی پر کاربرد و پر استفاده می باشد که با قیمت مناسب خریداری می شود و می توان آن را به دلیل داشتن بسته بندی کوچک و کمجا در مسافرت و گردش با خود به همراه داشت و توانست ساعات خوشی را سپری کرد. این محصول وزن کمی دارد و به راحتی بر روی صورت حمل می شود و ایجاد دید کامل می کند. به این ترتیب با توجه به داشتن متقاضیان زیاد می توان خرید آن را در اولویت قرار داد و توانست بهترین تفریحات مهیج آبی را کسب کرد و در این صورت دیگر نیازی به سایر وسایل مشابه نمی باشد. کسانی که به دنبال خرید ماسک شنا مدل Aqua آبی بزرگسال هستند و تمایل به داشتن آن برای استفاده در طی سال های زیاد دارند تنها می توانند از طریق فروشگاه پول اینتکس خرید خود را نهایی سازند.

نوعلوازم غواصی
وزن250 گرم
رده سنیبالاتر از چهارده سال
تولید برنداینتکس
جنس بندسیلیکون
سایر ویژگی هاجنس لنز پلی کربنات
بدون لاتکس
دارای پوشش ضد آب و آلودگی
مناسب برای غواصی و شنا
طراحی شیک و زیبا
قابلیت تنظیم بند ماسک
وضوح بالا در زیر آب
کیفیت ساخت عالی
اقلام همراه-

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...