ماسک شنا مدل Aqua مشکی بزرگسال

intex 55977 black

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
28%
650,000
470,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

ماسک شنا مدل Aqua مشکی بزرگسال از سری لوازم ضروری و مورد نیاز برای حضور در محیط های آبی می باشد که دارای قیمت مناسب است تا تمامی کسانی که به دنبال خرید این محصولات می باشند بتوانند توان خرید آن را داشته باشند. با این وجود است که پر فروش و محبوب است و می توان در بسیاری از موارد از این محصول دلخواه و خاص بهره برداری کرد. ماسک شنا دارای لنز ضد بخار می باشد که ایجاد دید کامل در زمان حضور در آب می کند و می تواند استاندارد های لازم را برای افراد ایجاد سازد. این محصول دلخواه را می توان در زمان مسافرت و گردش با خود به همراه داشت و در نهایت مورد بهره برداری قرار داد. 

خرید ماسک شنا مدل Aqua مشکی بزرگسال جدیدبه جهت داشتن وزن کم و قابلیت حمل آسان افراد می توانند تایم طولانی از این محصول استفاده کنند و مشکلات ناشی از ورود آب به داخل چشم را برطرف می سازد. از این رو ماسک شنا را می توان به راحتی تهیه کرد و مورد استفاده قرار داد و توانست لذت حضور در محیط های آبی را کسب کرد تا دیگر دچار مشکل نشد و توانست حتی به آموزش شنا و غواصی نیز پرداخت. این محصول دارای رنگبندی متنوع می باشد که رنگ معرفی شده مشکی بوده است تا کسانی که به این رنگ تمایل دارند و به دنبال تهیه یک محصول اسپرت می باشند بتوانند آن را خریداری کرده و از محصول لذت ببرند. ماسک شنا دارای استاندارد های لازم می باشد و بند تنظیم سایز نیز دارد و می توان با توجه به اندازه دور سر افراد تنظیم شده و مورد بهره برداری قرار گیرد. به این ترتیب تمامی مزیت های ممکن را دارد و می تواند بدون نیاز به سایر وسایل اضافه بهترین موقعیت و شرایط را برای افراد ایجاد نماید. کسانی که به دنبال خرید ماسک شنا مدل Aqua مشکی بزرگسال با قیمت مناسب و کیفیت بالا می باشند تنها می توانند با مراجعه به فروشگاه پول اینتکس اقدام کنند.

نوعلوازم غواصی
وزن250 گرم
رده سنیبالاتر از چهارده سال
تولید برنداینتکس
جنس بندسیلیکون
سایر ویژگی هاجنس لنز پلی کربنات
بدون لاتکس
دارای پوشش ضد آب و آلودگی
مناسب برای غواصی و شنا
طراحی شیک و زیبا
قابلیت تنظیم بند ماسک
وضوح بالا در زیر آب
کیفیت ساخت عالی
اقلام همراه-

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...