ماسک شنا Wave Rider آبی اینتکس 55978

intex 55978 blue

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
480,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

ماسک شنا Wave Rider آبی اینتکس 55978 محصولی جدید و با کیفیت است که برای استفاده حرفه ای طراحی شده و توسط شرکت بزرگ اینتکس تولید می شود. این ماسک شنا برای افراد علاقه مند به شنا و غواصی توصیه شده و قادر است تا فضای مناسبی را برای شنا در اختیار شما قرار دهد تا بتوانید به راحتی در زیر آب به شنا پرداخته و دید کاملی داشته باشید. این محصول دارای طراحی کاملا استاندارد و مناسب است که به خوبی متناسب با اجزای صورت بوده و به راحتی بر روی صورت قرار می گیرد و مانع از ورود آب به داخل چشم ها می شود. به این ترتیب شما در معرض عفونت چشم قرار نگرفته و می توانید با خاطر آسوده به شنا بپردازید. 

ماسک شنا اینتکس آبی

این محصول برای استفاده افراد با سنین بالاتر از هشت سال طراحی شده است و دارای ابعادی استاندار می باشد و بند آن نیز به راحتی قابل تنظیم بوده و می توان با توجه به صورت آن را تنظیم کرد. بند این محصول از جنس سیلیکون است که دارای انعطاف خوبی بوده و به راحتی قابل استفاده می باشد. دور ماسک شنا نیز لایه ای از جنس سیلیکون قرار دارد که با انعطاف بالا، مانع از وارد شدن فشار به صورت می شود و هم چنین مانع خوبی برای جلوگیری از ورود آب به داخل ماسک است. از دیگر مشخصات این محصول برخورداری از وزن بسیار پایین می باشد که امکان استفاده به صورت طولانی مدت را به شما می دهد و هیچ فشاری به سر و صورت وارد نمی شود.

برای خرید ماسک شنا Wave Rider آبی اینتکس 55978 با ارزان ترین قیمت با مراجعه به سایت پول اینتکس و ثبت سفارش، این محصول را درب منزل دریافت نمایید.

نوعلوازم غواصی
وزن220 گرم
رده سنیبالاتر از هشت سال
تولید برنداینتکس
جنس بندسیلیکون
سایر ویژگی هاجنس لنز پلی کربنات
بدون لاتکس
دارای پوشش ضد آب و آلودگی
مناسب برای غواصی و شنا
طراحی شیک و زیبا
قابلیت تنظیم بند ماسک
وضوح بالا در زیر آب
کیفیت ساخت عالی
اقلام همراه-

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...