نحوه راه اندازی استخر بادی اینتکس

نحوه راه اندازی استخر بادی به نوع آن بستگی دارد و با توجه به ساختار محصول انجام می شود. افراد با توجه به موقعیت و شرایط و نیاز خود هر یک از استخر های بادی را انتخاب و خریداری می کنند و نسبت به راه اندازی آن اقدام می نمایند. استخر های بادی نیز دارای تنوع بسیار گسترده می باشد که در نتیجه می توان مورد مناسب خود را انتخاب و خریداری نمود. این محصول بدنه ای بادی دارد اما انواع آن مختلف است. به طور مثال برخی از استخر های بادی دارای ساختار بسیار ساده می باشند و برخی دیگر از قسمت های بادی و قابل توجه برخوردار هستند. به این ترتیب نحوه راه اندازی هر یک از این محصولات متفاوت بوده است و می توان با توجه به ساختار محصول را راه اندازی نمود. در این محصولات دریچه های مختلف برای راه اندازی و باد شدن وجود دارد. این دریچه ها با تعداد مختلف هستند. در واقع می توان گفت که تنها راه راه اندازی استخر بادی از طریق این قسمت های منحصر به فرد می باشد. استخر بادی مجموعه ای از طرح ها و رنگ های شاد و متنوع می باشد که افراد بر اساس روحیات خود اقدام به خرید آن ها می نمایند. 

در فصول گرم سال بیش ترین تقاضا برای خرید استخر بادی وجود دارد که در نتیجه فروش محصول بالا می رود و افراد نسبت به داشتن آن اقدام می کنند. استخر بادی در انواع حرفه ای تر نیز وجود دارد و تشکیل یک پارک بادی را می دهد. در نتیجه افراد در فضایی بزرگ و جادار قادر به داشتن تفریحات آبی مهیج خواهند بود و بهترین اوقات را به دست می آورند. استخر بادی با نحوه راه اندازی مختلف در اختیار علاقه مندان به تفریحات آبی وجود دارد که می توان نسبت به خرید ان اقدام کرد.

نحوه راه اندازی استخر بادی ساده

برای راه اندازی هر یک از محصولات بادی همواره نیاز به پمپ باد است. که با توجه به ابعاد و اندازه محصول انتخاب می شود. در زمان راه اندازی استخر بادی که دارای ساختار ساده می باشد و از ابعاد کوچک برخوردار است پمپ باد دستی مورد استفاده قرار می گیرد و می تواند به راحتی در مدت زمان کم بدنه را راه اندازی نماید. استخر بادی ساده انواعی هستند که دارای دیواره های یکنواخت و یک تکه هستند و از ساختار گرد و یا مستطیلی شکل برخوردار می باشد. علاوه بر این موارد ابعاد کوچکی نیز دارند که در نتیجه می توان به راحتی از داشتن آن لذت برد. استخر بادی مد نظر دارای یک دریچه برای اتصال به پمپ باد است. پمپ باد نیز نازل های مختلف دارد که بر اساس دریچه محصول انتخاب می شود. زمانی که نازل مورد نظر تعیین شد می تواند بدنه را در مدت زمان کم راه اندازی کرده و به شکل و ساختار اصلی خود در بیاورد. این استخر بادی به این روش ساده راه اندازی می شود و به سرعت برای استفاده علاقه مندان آماده می گردد.

برخی دیگر از استخر های بادی که دارای ساختار ساده می باشند از کف باد شو تشکیل شده اند. این کف مانند بخش های مختلف بدنه دارای دریچه مجزا برای باد شدن است و می توان به صورت مجزا آن را راه اندازی نمود. در صورت تمایل افراد می توانند بخش کف را باد نکنند و فقط به راه اندازی دیواره ها اکتفا نمایند. نمونه ای از استخر های ساده وجود دارد که دارای دیواره های لایه ای بوده اند. پر فروش ترین و محبوب ترین استخر بادی که برای تمامی رده های سنی کاربرد دارد استخر هایی است که دارای دیواره های لایه ای است و مقاومت و استحکام زیادی نیز شامل آن ها می شود. این دیواره ها در واقع ساختار های بادی و خمیده هستند که بر روی هم قرار گرفته و تشکیل دیواره منحصر به فرد و محکم را می دهند. هر یک از لایه ها دارای دریچه های مجزا از هم می باشند که به صورت جداگانه باد خواهد شد. این محصول خاص به راحتی توسط پمپ باد و به صورت مرحله ای هر یک از لایه ها باد و راه اندازی می شود و می توان در مدت زمان کم محصول را برای استفاده آماده کرد. امکان باد کردن بدنه به این صورت مزیت های مختلف را به دنبال دارد.

به این ترتیب در صورت بروز آسیب و خرابی در هر یک از بخش های استخر بادی مشکل به بخش های دیگر وارد نمی شود و می توان به ترمیم بخش مورد نظر پرداخت. در نتیجه خاصیت مثبتی نیز دارد.

نحوه راه اندازی استخر بادی بزرگ

هر یک از محصولات با بزرگ تر شدن دارای دریچه های مختلف و بیش تر برای باد شدن می شوند. از این رو راه اندازی آن ها با وجود دریچه های متعدد صورت می گیرد و هر یک از این دریچه ها وقت کمی را برای باد کردن بخش مورد نظر به خود می گیرند. استخر بادی دارای ابعاد بزرگ و جادار است و در برخی موارد از بدنه ای مانند پارک بادی برخوردار می باشد. پارک بادی برای استفاده دارای بخش های بادی و مهیج است. بخش های بادی و مهیج موجود در پارک بادی به صورت عروسک بادی و یا سرسره بادی و مانند این ها می باشند که توجه علاقه مندان را به خود جلب کرده است. این بخش ها همگی به صورت مجزا باد می شوند و راه اندازی آن ها جدای از بخش های دیگر محصول است. به این ترتیب دریچه های جداگانه در این قسمت ها قرار گرفته است که با استفاده از پمپ باد دستی می توان بدنه را به سرعت راه اندازی کرد. باد کردن بدنه در کم ترین زمان سبب می شود که افراد با خرید استخر بادی به سرعت آن را آماده استفاده کنند. همچنین جمع آوری محصول را نیز آسان تر می سازد و می توان برای حمل و نقل و جابه جایی محصول آن را آماده کرد. بدنه با تخلیه باد از هر یک از دریچه ها می تواند به صورت تاشو در بیاید و آماده حمل به مکانی دیگر شود.

نحوه راه اندازی استخر بادی ایزی ست

همان طور که در مطالب قبل اشاره شد استخر ایزی ست می تواند جزو استخر های بادی نیز محسوب شود. چرا که لبه دیواره ها از ساختاری بادی برخوردار هستند و نیمی از بدنه را تشکیل می دهد. نحوه راه اندازی چنین استخری نیز وابسته به پمپ باد می باشد و به بخش بادی لبه بستگی دارد. افرادی که علاقه به داشتن یک استخر مقاوم تر و بهتر از استخر هایی که دارای ساختار بادی می باشند دارند می توانند استخر ایزی ست را مورد استفاده قرار دهند و از داشتن آن بهره مند باشند. استخر ایزی ست از دیواره های برزنتی تشکیل شده است که قابل انعطاف هستند. اما لبه بادی محصول با باد شدن استحکام زیادی به آن می بخشد که می توان با خیالی آسوده در داخل آن مشغول بازی های آب و شنا شد. ایمنی موجود در داخل این استخر ایزی ست نسبت به سایر استخر های بادی بیش تر است. به این صورت افراد می توانند با خیالی آسوده فرزندان خود را نیز در داخل این مجموعه استاندارد قرار داده و مشغول آبتنی سازند. بر روی بخش لبه دیواره محصول دریچه ای برای باد شدن وجود دارد که با نازل های خاص باد می شود.

برای راه اندازی می بایست نازل های موجود در پمپ باد خود را بررسی کرد تا مناسب ترین گزینه انتخاب شود و بر این اساس بدنه در مدت زمان کم راه اندازی گردد. نازل به دریچه متصل می شود و پمپ باد شروع به کار می کند. به این صورت باد مورد نیاز برای راه اندازی استخر ایزی ست وارد بخش لبه می شود و استحکام به خود می گیرد. با باد شدن لبه دیواره های برزنتی به مرور مستحکم می شوند و بالا می آیند. در نتیجه در مدت زمان کم و تنها با باد کردن لبه محصول می توان استخر ایزی ست را راه اندازی و قابل استفاده نمود. در این محصول نیز اگر بخش بادی دچار آسیب و خرابی شود تنها می توان این قسمت را ترمیم کرد و مانع از خرابی و آُسیب طولانی شد. به این ترتیب تنها باید در حفظ و نگه داری بخش بادی در استخر ایزی ست اقدام کرد تا در نهایت محصولی با طول عمر بالا و استفاده طولانی مدت را به دست آورد.

نحوه راه اندازی استخر بادی در محلی دیگر

پس از استفاده از محصول در محیط افراد نسبت به جمع آوری و حمل محصول به محیطی دیگر اقدام می کنند. که این کار با خروج باد داخل بدنه به صورت کلی انجام می شود. زمانی که باد به صورت کلی تخلیه شد بدنه به حالت تاشو و کم جا در می آید و می توان آن را در بسته بندی قرار داد. به این صورت افراد قادر به حمل آسان محصول خواهند بود و آن را به محیط دیگری هدایت می کنند. زمانی که به محلی دیگر انتقال داده شوند افراد با توجه به موارد گفته شده قادر به راه اندازی آن خواهند بود و مجدد با استفاده از پمپ باد و اتصال به دریچه های باد موجود در بدنه محصول را راه اندازی می نمایند.

خرید انواع استخر بادی و پمپ باد

انواع استخر بادی و پمپ باد با برند اورجینال و با کیفیت در فروشگاه اینتکس موجود است که برای خرید می توان به این محل مراجعه کرد.