پمپ تصفیه فیلتری بست وی

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,310,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

پمپ تصفیه فیلتری بست وی یکی از محصولاتی است که قطعا برای هر استخری مورد نیاز خواهد بود. معمولا پمپ های تصفیه آب دارای قدرت های متفاوتی هستند و همین امر باعث می شود تا با توجه به سایز استخر بتوانید بهترین انتخاب را برای خرید این پمپ ها انجام دهید. در همین رابطه باید اشاره داشته باشیم که این محصول یک پمپ تصفیه آب مناسب برای استخر های پیش ساخته کوچک و همین طور استخر های ایزی ست می باشد که قطعا دارای ابعاد و اندازه های کوچکی هستند.

پمپ تصفیه فیلتری اینتکس

در واقع شما نمی توانید توقع تصفیه آب استخر های بزرگ با ابعاد هایی نظیر 7 متری و یا 10 متری را از این محصول داشته باشید. ظرفیت تصفیه آب این پمپ 2006 لیتر می باشد و این پمپ این مزیت را دارد که در هر ساعت 500 لیتر آب را با قدرت تصفیه نماید. در کنار این نکته باید اشاره کنیم که این محصول تنها 5 کیلو گرم وزن دارد و حمل و نقل آن نیز قطعا کاری ساده و آسان خواهد بود. هم چنین ولتاژ مصرفی این پمپ نیز 220 ولت بوده و با برق شهری ایران نیز به بهترین شکل ممکن کار خواهد کرد.

پمپ تصفیه فیلتری اینتکس

در کنار این محصول شما می توانید شلنگ مخصوص و بست را هم در اختیار داشته باشید که قطعا برای اتصال این پمپ به استخر مورد نیاز خواهد بود. بهره مندی از دفترچه راهنما در کنار این محصول هم باعث شده تا شما آموزش های مورد نیاز در خصوص این کالا را هم به ساده ترین شکل ممکن بتوانید دریافت کرده و از تمام امکانات این پمپ تصفیه آب نیز بهره مند شوید. با در نظر گرفتن این موارد اگر شما هم استخری کمتر از 4 متر را دارا هستید قطعا با خرید این محصول از فروشگاه اینتکس می توانید یک کالای ایده آل را در اختیار داشته باشید.

 نوع فیلتری
 ظرفیت تصفیه 2006 لیتر 
 قدرت تصفیه 500 لیتر در ساعت 
 نوع کاربری استخر های پیش ساخته کوچک
 وزن 5 کیلوگرم 
 جنس بدنه پلاستیک فشرده
 ولتاژ مصرفی 220 ولت
 سایر ویژگی ها  ساخت شرکت بست وی
  مناسب استخر های پیش ساخته تا 4 متر
  قابلیت هواگیری مخزن
 اقلام همراه دفترچه راهنما ، شلنگ مخصوص ، بست

 

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...