استخر ایزی ست بادی اینتکس

28143NP

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
9,960,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر ایزی ست بادی اینتکس محصولی کامل و جامع است برای افرادی که قصد تهیه و خرید یک استخر از نوع ایزی ست و یا بادی را دارند. این محصول با توجه به ابعادی که دارد قطعا گزینه ای مناسب به شمار می رود و شما این مزیت را در اختیار خواهید که به ساده ترین شکل ممکن این محصول را در هر زمان و مکان جمع آوری کرده و در فضا و محیط مورد نظر خود اقدام به راه اندازی و استفاده از این محصول نمایید. از خصوصیات خوب این محصول می توان به کیفیت عالی بدنه ، ابعاد ایده آل و بزرگ و همین طور امکانات کامل این استخر اشاره کرد.

استخر ایزی ست بادی اینتکس

از دیگر مواردی که می توان در خصوص این استخر به آن اشاره کنیم بحث بهره مندی از پمپ تصفیه آب می باشد. وجود این پمپ باعث شده تا شما بتوانید به بهترین و ساده ترین شکل ممکن همواره آب داخل استخر را تصفیه نموده و از فضای داخلی استخر نهایت بهره را ببرید. هم چنین باید عنوان کنیم که این استخر از نظر جنس و کیفیت بدنه نیز توانسته یکی از محبوب ترین و با کیفیت ترین محصولات تولید شرکت اینتکس باشد زیرا از نوع بدنه برزنتی تولید شده و با ضخامت مناسبی که دارد شما با خیالی آسوده می توانید دست به خرید و انتخاب این محصول بزنید.

استخر ایزی ست بادی اینتکس

علاوه بر این ها قطعا بهره مندی از پمپ باد نیز باعث شده تا شما بتوانید به راحتی اقدام به راه اندازی و باد کردن این محصول کرده و با خیالی آسوده بتوانید از یک استخر کامل استفاده نمایید. تمامی این موارد قطعا باعث خواهد شد که از بابت در اختیار داشتن یک استخر پیش ساخته مقاوم و کامل خیالتان راحت باشد. هم اکنون می توانید جهت خرید این استخر از طریق سایت فروشگاه اینتکس اقدام نمایید.

 نوعگرد
ظرفيت آب7290 ليتر
قطر396 سانتی متر
ارتفاع84 سانتی متر
وزن14 کیلوگرم
جنس بدنهالیاف شمعی با PVC
پمپ تصفيه
نوع پمپفیلتری
پمپ باد
زيرانداز
شرکت سازندهاينتکس
ساير ويژگی هاراه اندازی در مدت زمان چند دقیقه
راه اندازی خودکار (اتوماتیک)
اقلام همراهپمپ تصفیه

 

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...