استخر پیش ساخته ایزی ست خانوادگی با پمپ تصفیه

28108

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
4,430,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر پیش ساخته ایزی ست خانوادگی با پمپ تصفیه یکی دیگر از باداوم ترین انواع استخر پیش ساخته سایز کوچک برای استفاده خانواده و یا مصارفی نظیر پرورش ماهی بوده که به دلیل طول عمر بالا و امکان راه اندازی ساده و سریع توانسته در زمان کوتاهی به فروش قابل قبولی دست یابد. ساختار بدنه این استخر پیش ساخته کاملا گرد بوده و صرفا لبه بالایی آن که کمی متورم بوده صرفا نیاز به باد برای راه اندازی دارد. بدنه اصلی این محصول کاملا ساده و آبی رنگ طراحی شده و صرفا یک نشان تجاری از برند اینتکس در این قسمت به چشم می خورد. بخش داخلی محصول نیز ترکیبی از رنگ های سفید و آبی با ساختاری مشابه کاشی کاری داشته که به زیبایی محصول می افزاید. استخر پیش ساخته ایزی ست خانوادگی با پمپ تصفیه

مهم ترین حسن این استخر ایزی ست خانوادگی بدون شک مربوط به پمپ تصفیه آب فیلتری بوده که در داخل بسته بندی محصول وجود داشته و با استفاده از آن می توانید از تعداد دفعات مورد نیاز جهت تعویض آب مخزن بکاهید.برای استفاده از این محصول و حفظ طول عمر بالای آن نیاز داشته تا استخر ایزی ست خود را بر روی یک سطح مسطح و عاری از اجسام نوک تیز و شیب قرار داده و همچنین از فرو کردن اجسام نوک تیز نظیر چاقو به بدنه آن اجتناب به عمل آورید. دیواره های این استخر پیش ساخته به کمک حجم آب وارد شده به داخل مخزن فرم گرفته پس استحکام قابل قبولی داشته و به راحتی می توانید از این محصول استفاده کرده و لذت ببرید. برای خرید استخر پیش ساخته ایزی ست خانوادگی با پمپ تصفیه و سایر ابعاد استخر های ایزی ست مناسب خود می توانید به صورت اینترنتی و یا حضوری به فروشگاه اینتکس مراجعه نمایید.

استخر پیش ساخته ایزی ست خانوادگی با پمپ تصفیه

 نوعگرد
ظرفيت آب1942 لیتر
قطر244 سانتی متر
ارتفاع61 سانتی متر
وزن6.6
جنس بدنهالیاف شمعی با PVC
پمپ تصفيهدارد
نوع پمپفیلتری
درپوشندارد
زيراندازندارد
پمپ بادندارد
ساير ويژگی هاقابليت راه اندازی در مدت زمان چند دقیقه
قابلیت راه اندازی خودکار (اتوماتیک)
اقلام همراه -

 

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...