استخر ایزی ست بست وی کودک

57241

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
510,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر ایزی ست بست وی کودک یکی دیگر از سری محصولاتی است که قطعا می تواند مورد مناسبی برای انتخاب توسط خانواده ها برای بازی و تفریح کودکان در فصول گرم سال باشد. اگر بخواهیم در خصوص طراحی و چگونگی ساخت این استخر با شما صحبت کنیم در ابتدا باید به بدنه گرد و ساختار کلی این محصول اشاره کنیم که همانند اکثر استخر های ایزی ست بادی به صورت گرد طراحی و تولید شده است. لبه اصلی این استخر نیز همانند دیگر محصولات دارای یک طراحی بادی است که شما می بایست برای راه اندازی این استخر این بخش را با استفاده از یک عدد پمپ باد ، باد نموده و سپس به راحتی با پر کردن بخش داخلی این استخر از آب یک محصول ایده آل را برای تفریح کودکان به ارمغان آورید.

استخر ایزی ست بست وی کودک

دیگر خصوصیت خوبی که این استخر دارا می باشد بحث استحکام بدنه این محصول است. در واقع شما می توانید مشاهده کنید که این کالا از جنس و کیفیت برزنتی و با بهره گیری از PVC تولید و عرضه شده است که همین ویژگی باعث شده تا مشتریان بتوانند بدون نگرانی دست به خرید این محصول بزنند. البته باید به این مسئله توجه ویژه داشته باشید که به فرزندان خود بیاموزید وسایل نوک تیز را به هیچ وجه به بدنه این محصول وارد نکنند تا سلامت این استخر به خطر نیفتد. هم چنین باید اشاره داشته باشیم که راه اندازی ساده و آسان این محصول نیز باعث شده تا بتوانید در سریع ترین زمان ممکن دست به باز و بسته کردن این استخر زده و در هر زمان که نیاز نداشتید به سادگی این استخر را جمع کرده و کنار بگذارید.

این محصول از ابعاد استانداردی هم بهره مند می باشد که خصوصا بحث ارتفاع این کالا به گونه ای شکل گرفته که کودکان در خطر غرق شدن در این محصول نیستند و همین ویژگی هم یکی دیگر از موارد مثبت این استخر در هنگام خرید به شمار خواهد رفت. با در نظر گرفتن این موارد حال شما می توانید سفارش این استخر ایزی ست را از طریق فروشگاه اینتکس با قیمت ارزانی که نسبت به دیگر فروشگاه ها ارائه کرده است خریداری نمایید.

نوعگرد
ظرفيت آب477 ليتر
قطر1.52 سانتی متر
ارتفاع38 سانتی متر
وزن2 کیلوگرم
جنس بدنه PVC و برزنت سه لایه
پمپ تصفيه
نوع پمپ-
درپوش
زيرانداز
نردبان
ساير ويژگی هاقابليت راه اندازی در مدت زمان چند دقیقه
در سه رنگ نارنجی ، آبی و سبز
قابلیت راه اندازی خودکار (اتوماتیک)
اقلام همراه-

 

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...