استخر ایزی ست بزرگ بیضی شکل 56461

bestway 56461

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
20,810,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر ایزی ست بزرگ بیضی شکل 56461 یکی از محصولات بزرگ و جادار می باشد که توسط آن استخری حرفه ای و منحصر به فرد ایجاد می شود. این فضای بزرگ برای استفاده اعضای یک خانواده مهیا شده است تا بتوان در داخل آن اوقات خوشی را رقم زد و بهترین موقعیت را تجربه نمود. استخر ایزی ست بدنه ای بزرگ و جادار است که می تواند برای تمامی اعضای خانواده جا داشته باشد و بتوان به صورت حرفه ای از موقعیت استفاده کرد. به دلیل بزرگ بودن بدنه برزنتی استخر ایزی ست پایه های یو شکل آن را احاطه کرده اند تا بدنه به صورت محکم و استوار بر روی سطوح قرار گیرد و تعادل خود را داشته باشد و بتواند بر روی سطح بهترین موقعیت را به دست آورد. استخر ایزی ست مد نظر دارای لبه های بادی با جنس پی وی سی دبل می باشد که ضخامت زیادی دارد و می تواند به راحتی موقعیت را برای بهره مندی افراد مهیا سازد.

برای عبور و مرور به داخل بدنه استخر ایزی ست نیاز به نردبان می باشد که به صورت رایگان به خریداران داده می شود. چرا که دیواره ها بلند می باشند و ارتفاع بلندی شامل بدنه شده است به همین خاطر است که می توان به راحتی به داخل آن وارد شد و از آن خارج گردید تا در نهایت بهترین اوقات به دست بیاید و از داشتن آن بهره مند شد. برای آموزش راه اندازی محصول در مکان های مختلف که فضا های باز می باشد دی وی دی آموزشی وجود دارد تا با مشاهده ویدئو های آن به راحتی محصول را نصب و راه اندازی کرد و مورد بهره برداری و استفاده قرار داد. از این رو موقعیت برای داشتن آن مهیا است و می توان هم استخر های تفریحی ایجاد کرد و هم در زمینه ایجاد استخر های صنعتی از این محصول بهره مند شد. برای خرید استخر ایزی ست بزرگ بیضی شکل 56461 با قیمت مناسب و کیفیت اصل بست وی به فروشگاه پول اینتکس مراجعه کنید و محصول را سفارش دهید.

 نوعبیضی
ظرفيت آب15033 ليتر
طول549 سانتي متر
عرض366 سانتي متر
ارتفاع122 سانتي متر
جنس لبه هاPVC بادشو دو لایه
پمپ تصفيهدارد
نوع پمپ3028 لیتری
درپوشدارد
زيراندازدارد
شرکت سازندهبست وی
ساير ويژگي هاقابليت استفاده به عنوان استخر صنعتي
داراي گارانتي
اقلام همراهنردبان،بسته تعميرات، DVD آموزشي

 

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...