استخر ایزی ست کودک آبپاش دار طرح زنبور 57326

bestway 57326

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,400,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر ایزی ست کودک آبپاش دار طرح زنبور 57326 جزو محصولات فانتزی و جذاب است که برای رده سنی کودک ساخته شده است و از طراحی بی نقص و حرفه ای برخوردار می باشد. این محصول را می توان هم از نظر ظاهری مورد بررسی قرار داد و هم از نظر کیفیت بررسی کرد. چرا که از هر جهت محصول در درجه بالایی قرار دارد تا بتواند رضایت مخاطب را جلب کند و برای آن ها بهترین نمونه از محصولات باشد. استخر ایزی ست با قابلیت نصب و راه اندازی آسان توانسته رضایت مخاطب را جلب کند و جزو با کیفیت ترین و منحصر به فرد ترین محصولات آماده استفاده باشد. این محصول هم شامل بدنه برزنتی می شود و هم می تواند با داشتن لبه های بادی و آبپاش بادی سرخود جزو محصولات بادی در نظر گرفته شود. در هر صورت داشتن طراحی زیبا و جذاب که طرح های زنبود بوده است رضایت مخاطب را جلب می کند و می تواند گزینه ای مناسب برای فرزندان شما باشد. 

محیطی که توسط این محصول برای کودکان مهیا می شود سبب شده است که افراد بتوانند با خیالی آسوده از داشتن آن لذت ببرند و از حضور در داخل آن بهره مند باشند. استخر ایزی ست به راحتی راه اندازی می شود و تنها با باد کردن بخش بالایی محصول دیواره ها استحکام می گیرند و استوار می شوند. با این وجود است که توجه عده زیادی را به خود جلب کرده است تا بتوان در کم ترین زمان بهترین موقعیت را به دست آورد و از آن لذت برد. طرح های رویه بدنه بدون تغییر رنگ و حالت می باشد و می توان در طی سال های زیاد از آن استفاده کرد. همچنین آبپاش بادی سرخود نیز سبب ایجاد تفریحات آبی زیادی برای کودکان می شود که می توان از داشتن آن لذت برد و بهترین اوقات را به دست آورد. در هر صورت علاقه مندان به خرید استخر ایزی ست کودک آبپاش دار طرح زنبور 57326 می توانند از طریق فروشگاه مرکزی اینتکس اقدام به خرید محصول کنند.

نوعگرد، فست وی
ظرفيت آب477 ليتر
قطر152 سانتي متر
ارتفاع38 سانتي متر
وزن2.3 کیلوگرم
جنس بدنهPVC برزنتی
پمپ تصفيه -
نوع پمپ-----
درپوش -
برچسب تعمیرات -
شرکت سازندهبست وی
ساير ويژگي هاقابليت راه اندازی در مدت زمان چند دقیقه
قابلیت راه اندازی خودکار (اتوماتیک)
داراي آبپاش سرخود
مناسب سنین بالای 2 سال
اقلام همراهدفترچه آموزشي، بسته تعميرات

 

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...