استخر ایزی ست طرح دریایی کودک 57326

bestway 57326

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,400,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر ایزی ست طرح دریایی کودک 57326 از سری محصولات جدید شرکت بست وی است که برای مخاطبان در رده سنی کودک ساخته شده است و محیطی را ایجاد می کند که در نهایت استاندارد های لازم می باشد. ایمنی در استخر ایزی ست موج می زند و توانسته اطمینان کامل برای حضور کودکان در محیط های آبی را میسر سازد. از این رو استخر ایزی ست پر فروش و محبوب  است و توانسته رضایت مخاطب را نیز جلب کند. طراحی دیواره های آن بسیار فانتزی می باشد که طرح های دریایی و ماهی بوده است و می تواند در نظر کودکان گزینه ای منحصر به فرد و جذاب به حساب بیاید. با این وجود است که هر یک از کسانی که به دنبال محصولی مناسب برای استفاده کودکان در تفریحات آبی می باشند تا در مکان های گوناگون آن را برای تفریحات آبی کودکان به صورت مجزا در نظر بگیرند می توانند این استخر پیش ساخته ایزی ست را خریداری کنند و تفریحات دست جمعی را برای کودکان مهیا کنند.

استخر ایزی ست توانسته به راحتی راه اندازی شود. به همین خاطر بودن نیاز به آموزش و اطلاعات مختلف تمامی افراد توانایی خرید آن را دارند و می توانند از وجود آن لذت ببرند. استخر ایزی ست طرح های چاپی و ثابت بر روی دیواره های خود دارد که می تواند در طول عمر بالا بر روی بدنه باقی بماند و دچار پس دادن رنگ نشده و بتوان از آن لذت برد. همچنین به دلیل وجود آبپاش بادی سرخود که از آب داخل استخر تغذیه می شود تفریحات مهیج آبی برای کودکان رقم می خورد تا در فصول گرم سال اوقات خوشی را داشته باشند. این محصول خاص قابلیت جا به جایی آسان دارد و می توان آن را به راحتی حمل و نقل کرد. به منظور خرید اسان استخر ایزی ست طرح دریایی کودک 57326 تنها می توان به فروشگاه محصولات بادی اینتکس مراجعه کرد و از داشتن محصولی با این خصوصیات بهره مند شد.

نوعگرد، فست وی
ظرفيت آب477 ليتر
قطر152 سانتي متر
ارتفاع38 سانتي متر
وزن2.3 کیلوگرم
جنس بدنهPVC برزنتی
پمپ تصفيه -
نوع پمپ-----
درپوش -
برچسب تعمیرات -
شرکت سازندهبست وی
ساير ويژگي هاقابليت راه اندازی در مدت زمان چند دقیقه
قابلیت راه اندازی خودکار (اتوماتیک)
داراي آبپاش سرخود
مناسب سنین بالای 2 سال
اقلام همراهدفترچه آموزشي، بسته تعميرات

 

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...