استخر ایزی ست کودک اینتکس مدل وال 26102

intex 26102

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
3,200,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر ایزی ست کودک اینتکس مدل وال یکی از بهترین استخر های محبوب کودکان بوده که با ویژگی های منحصر به فرد توانسته فضایی راحت و ایمن را برای بازی کودکان فراهم کند. این استخر از نوع ایزی ست می باشد که با برخورداری از راه اندازی آسان، در زمانی کوتاه آماده استفاده شده و برای راه اندازی نیازی به صرف وقت زیاد ندارد. برای استفاده از این محصول کافی است لبه بادشو آن را در زمانی کوتاه و توسط یک پمپ باد، باد بزنید و سپس داخل استخر را از آب پر کنید تا آماده استفاده شود.

استخر ایزی ست اینتکس طرح وال

این محصول به شکل یک وال طراحی شده است و در دور آن نیز به صورت بادی، چشم ها و دم وال طراحی شده اند. هم چنین این محصول به رنگ آبی است که زیبایی آن را افزایش می دهد. این استخر ایزی ست برای کودکان طراحی شده است و دارای ابعادی استاندارد برای بازی چند کودک می باشد. به این ترتیب کودک می تواند با ایمنی کامل در هر محیطی به بازی در آب بپردازد. این محصول با برخورداری از کیفیت بدنه بسیار بالا، برای استفاده در فضاهای مختلف حتی استفاده در مقابل نور مستقیم خورشید، مناسب بوده و به سادگی دچار آسیب نخواهد شد. محصول فوق طول عمر بالایی دارد و با بهره مندی از کیفیت عالی، تا سال ها بدون افت کیفیت قابل استفاده است.

برای خرید استخر ایزی ست کودک اینتکس مدل وال با ارزان ترین قیمت پس از مراجعه به سایت پول اینتکس، سفارش خود را ثبت نمایید تا در اسرع وقت این محصول بی نظیر را درب منزل دریافت کنید. هم چنین می توانید به سادگی این محصول را از فروشگاه پول اینتکس به صورت حضوری دریافت کنید.

نوعگرد ، ایزی ست
ظرفيت آب880 ليتر
قطر183 سانتی متر
ارتفاع51 سانتی متر
وزن3.5
جنس بدنهPVC برزنتی
پمپ تصفيه ندارد
نوع پمپ ندارد
درپوش ندارد
برچسب تعمیرات ندارد
شرکت سازندهاينتکس
ساير ويژگی هاقابليت راه اندازی در مدت زمان چند دقیقه
قابلیت راه اندازی خودکار (اتوماتیک)
دارای دریچه تخلیه آب
اقلام همراهدفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...