استخر ایزی ست خانوادگی بست وی

57289

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
16,370,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر ایزی ست خانوادگی بست وی محصولی کامل است که با توجه به ویژگی ها و امکاناتی که دارد باعث شده تا شما دیگر نیاز به خرید و تهیه تجهیزات همراه این استخر نداشته باشید. در همین راستا باید عنوان کنیم که این استخر همان طور که از نامش پیداست محصولی ایده آل است که مناسب برای استفاده خانوادگی می باشد. در واقع شما این مزیت را در اختیار خواهید داشت که به ساده ترین شکل ممکن پس از نصب و راه اندازی کامل این استخر از آن به عنوان یک محصول خانوادگی استفاده کرده و به تفریح و حتی ورزش و آب درمانی بپردازید.

استخر ایزی ست خانوادگی بست وی

در خصوص این استخر نیز باید به چند نکته اشاره کنیم. همان طور که می دانید این استخر به راحتی و با استفاده از یک عدد پمپ باد راه اندازی خواهد شد. شما تنها نیاز خواهید داشت که لبه اصلی این استخر را باد نموده و با پر کردن بخش داخلی این استخر از آب فضای خوب و راحتی را برای تفریح خود خلق کنید. هم چنین باید اشاره داشته باشیم که این استخر دارای دریچه تخلیه آب هم می باشد که این مسئله نیز باعث شده تا شما بتوانید به راحتی آب داخل این استخر را در هر زمان که دوست داشتید تخلیه نموده و اقدام به جمع آوری استخر کنید.

استخر ایزی ست خانوادگی بست وی

از دیگر خصوصیات خوب این محصول باید به بهره مندی از درپوش ، زیر انداز و نردبان نام ببریم. در واقع شما این مزیت را در اختیار خواهید داشت که با خرید و تهیه این استخر از زیر انداز و درپوش در مواقع مورد نیاز استفاده نموده و از نردبان نیز جهت راحتی در ورود و خروج از این استخر استفاده کنید. هم چنین این محصول دارای پمپ تصفیه آب فیلتری هم می باشد که دیگر نیاز به تهیه و خرید جداگانه آن نخواهید داشت. با توجه به تمام این امکانات و موارد می توانید هم اکنون سفارش خود را از طریق سایت فروشگاه اینتکس به راحتی انجام دهید.

 نوعگرد
ظرفيت آب13807 ليتر
قطر457 سانتی متر
ارتفاع122 سانتی متر
وزن43.7 کیلوگرم
جنس بدنه PVC و برزنت دو لایه
پمپ تصفيه
نوع پمپفیلتری 3028 لیتری
درپوش
زيرانداز
نردبان
ساير ويژگی هاقابليت راه اندازی در مدت زمان چند دقیقه
قابلیت راه اندازی خودکار (اتوماتیک)
اقلام همراه-

 

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...