استخر ایزی ست اینتکس قطر 457

28168

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
13,240,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر ایزی ست اینتکس قطر 457 از سری استخرهایی است که در دسته بندی استخر ایزی ست می توان آن را بزرگترین و کامل ترین استخر نامگذاری کرد. قطعا شما با استخرهای ایزی ست شرکت اینتکس آشنایی کامل را دارید. این شرکت همواره سعی کرده تا سایزها و ابعاد گوناگونی را تولید کرده و عرضه کند. در همین خصوص این استخر را می توان بزرگ ترین محصول این کمپانی اشاره کرد که ساختاری گرد داشته و از نوع ایزی ست می باشد. در همین رابطه باید اشاره کنیم که ساختار اصلی بدنه این استخر به صورت برزنتی و سه لایه بوده و کیفیت فوق العاده ای را هم از خود به جای گذاشته است. هم چنین ویژگی فوق العاده دیگری که این محصول ارائه کرده است وجود امکانات بی نظیر این استخر است. در واقع شما می توانید مشاهده کنید که در کنار این استخر یک عدد پمپ تصفیه آب نیز دیده می شود که باعث شده تا فرآیند تصفیه آب استخر به بهترین شکل ممکن انجام شود.

استخر ایزی ست اینتکس قطر 457

هم چنین وجود نردبان در کنار این محصول هم از دیگر خصوصیات خوب این استخر ایزی ست به شمار می رود. در واقع شما می توانید مشاهده کنید که این نردبان به صورت دو طرفه بوده و عبور و مرور شما به شکلی کاملا ساده و آسان انجام خواهد شد. بهره مندی از زیرانداز و درپوش نیز در کنار این استخر باعث شده تا مشتریان بتوانند با خیالی راحت نصب این محصول را انجام داده و در مواقعی که قصد استفاده از این استخر را ندارنداز درپوش این محصول استفاده کنند. هم چنین برای راه اندازی این استخر نیز شما نیاز به یک عدد پمپ باد خواهید داشت تا لبه بالایی این استخر را باد کنید که این مورد را باید به صورت مجزا تهیه نمایید. با توجه به توضیحات خوبی که در این بخش در اختیار شما قرار داده شده حال شما می توانید با اطمینان خاطر و آگاهی در خصوص ویژگی های این محصول اقدام به خرید و ثبت سفارش این کالا از طریق فروشگاه استخر اینتکس نمایید.

نوعایزی ست
ظرفيت آب14141 ليتر
قطر457 سانتی متر
ارتفاع122 سانتی متر
وزن45 کیلوگرم
جنس بدنهالیاف شمعی با PVC
پمپ تصفيه
نوع پمپفیلتری
درپوش
زيرانداز
شرکت سازندهاينتکس
ساير ويژگي هاقابليت راه اندازی در مدت زمان چند دقیقه
دارای امکانات کامل
اقلام همراهنردبان - برچسب تعمیرات

 

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...