استخر ایزی ست اینتکس گرد

56922

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
4,940,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر ایزی ست اینتکس گرد همان طور که می دانید جزو محصولاتی به شمار می رود که به ساده ترین شکل ممکن راه اندازی شده و قطعا می توانید از آن در هر فضا و مکانی به راحتی استفاده کرده و لذت ببرید. نوع طراحی و ساختار این استخر به صورت گرد می باشد که همین ویژگی سبب شده تا شبیه به اکثر استخر های ایزی ست باشد. فضای داخلی این محصول نیز با توجه به ابعادی که دارد قطعا نشان از مناسب بودن این محصول دارد و شما این مزیت را در اختیار خواهید داشت که به ساده ترین شکل ممکن از این محصول استفاده نموده و لذت ببرید.

در کنار این موارد باید عنوان کنیم که برای راه اندازی از این استخر نیز شما تنها بایستی به وسیله یک عدد پمپ باد لبه اصلی این استخر را باد کنید. پس از انجام این کار حال شما این مزیت را در اختیار خواهید داشت که به ساده ترین شکل ممکن از یک استخر راه اندازی شده استفاده نمایید. پس از آن نیز با پر کردن آب در داخل این استخر شما یک محصول آماده را در اختیار دارید که می توانید به تفریح ، بازی و سرگرمی در داخل این محصول به صورت خانوادگی نیز بپردازید.

استخر ایزی ست اینتکس گرد

علاوه بر این ها باید اشاره کنیم که این محصول دارای بسته تعمیرات هم می باشد. در واقع در صورتی که این کالا به هر نحوی دچار آسیب های احتمالی نظیر سوراخ شدن بدنه شود شما این مزیت را در اختیار دارید که به سادگی با استفاده از این بستع تعمیرات اقدام به ترمیم محل آسیب دیده کرده و مجدد از این محصول استفاده نمایید. این استخر قطعا می تواند گزینه ای مناسب برای استفاده در داخل منزل ، ویلا ، باغ و دیگر محیط های موجود باشد. با در نظر گرفتن توضیحات ارائه شده در این مطلب حال پیشنهاد می کنیم اگر قصد خرید یک استخر بادی و یا ایزی ست را دارید به راحتی سفارش این محصول را از طریق سایت فروشگاه اینتکس در ایران انجام دهید.

نوعگرد
ظرفيت آب3853 ليتر
قطر366 سانتی متر
ارتفاع76 سانتی متر
وزن13.5 کیلوگرم
جنس بدنهالیاف شمعی با PVC
پمپ تصفيه
نوع پمپ-
درپوش
زيرانداز
شرکت سازندهاينتکس
ساير ويژگی هاقابليت راه اندازی در مدت زمان چند دقیقه
قابلیت راه اندازی خودکار (اتوماتیک)
اقلام همراه-


دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...