استخر ایزی ست اینتکس 91*457

28164

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
7,120,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر ایزی ست اینتکس 91*457 از سری محصولات شرکت اینتکس است که قطعا از نظر ابعاد سعی کرده تا یک ساختار ایده آل و خاص را نسبت به دیگر استخر های ایزی ست عرضه کند. طراحی این محصول به گونه ای است که شما می توانید یک ساختار کاملا گرد با لبه بالایی بادی را مشاهده کنید که مزیت این محصول به شمار می رود. در واقع راه اندازی ساده و آسان این محصول مهم ترین مزیت این کالا به شمار می رود که باعث می شود تا در سریع ترین زمان ممکن بتوانید این کالا را باد کرده و از آن استفاده کنید.

استخر ایزی ست اینتکس 91*457

دیگر مزیت خوبی که استخر ایزی ست اینتکس 91*457 داراست بحث بهره مندی از پمپ تصفیه آب فیلتری است که شما را از خرید مجزای پمپ تصفیه آب راحت و بی نیاز کرده است. هم چنین شما می توانید در کنار این استخر نردبان را هم مشاهده کنید که باعث می شود تا به ساده ترین شکل ممکن به داخل این استخر وارد شده و یا از آن خارج شوید. دیگر مسئله مهم در رابطه با این محصول جنس و کیفیت فوق العاده بدنه این محصول است. شما می توانید مشاهده کنید که این محصول از ساختاری برزنتی طراحی و عرضه شده که قطعا مقاومت بسیار بالایی دارد و نگرانی را به طور کامل از بین برده است.

استخر ایزی ست اینتکس 91*457

مسئله مهم دیگر در خصوص استخر ایزی ست اینتکس 91*457 بحث نحوه راه اندازی این محصول است. شما می توانید به ساده ترین شکل ممکن با خرید یک عدد پمپ باد لبه بالایی این استخر را باد کرده و سپس با پر کردن آب در داخل این محصول اقدام به راه اندازی و استفاده از این محصول نمایید. این موارد مهم ترین خصوصیات این استخر است که قطعا در خرید شما بسیار اثرگذار خواهد بود. هم اکنون شما می توانید خرید و ثبت سفارش این کالای عالی را از سایت فروشگاه اینتکس با قیمت عالی به ثبت برسانید.

 نوعگرد
ظرفيت آب11772 ليتر
قطر457 سانتی متر
ارتفاع91 سانتی متر
وزن38 کیلوگرم
جنس بدنهالیاف شمعی با PVC
پمپ تصفيه
نوع پمپفیلتری
درپوش-
زيرانداز-
شرکت سازندهاينتکس
ساير ويژگي هاقابليت راه اندازی در مدت زمان چند دقیقه
قابلیت راه اندازی خودکار (اتوماتیک)
اقلام همراهنردبان

 

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...