استخر ایزی ست بست وی 107*457

57294

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
8,540,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر ایزی ست بست وی 107*457 یکی دیگر از سری استخر های جذابی است که شرکت بست وی سعی کرده تا به بهترین شکل ممکن و با قیمت عالی آن را روانه بازار کند. طراحی و ساختار این محصول به گونه ای است که قطعا هر فردی می تواند با خیالی راحت این محصول بی نظیر را برای استفاده در داخل منزل و یا ویلای خود خریداری کرده و از آن بهره مند شود. در همین رابطه در این مطلب سعی بر این داریم تا خصوصیات فوق العاده این استخر را در اختیار شما قرار دهیم.

استخر ایزی ست بست وی 107*457

در ابتدا باید اشاره کنیم که استخر ایزی ست بست وی 107*457 دارای یک ساختار گرد بوده و با ابعاد بزرگی دارد می توان آن را یکی از بزرگ ترین استخر های ایزی ست موجود در بازار نامگذاری کرد. ارتفاع بلند و مناسبی که این محصول داراست باعث شده تا مشتریان بتوانند با خیالی راحت و آسوده دست به خرید و انتخاب این محصول زده و با توجه به در اختیار داشتن نردبان در کنار این استخر بتوانند به بهترین شکل ممکن به داخل این استخر وارد شده و یا از آن خارج شوند. هم چنین باید اشاره کنیم که این محصول در کنار خود دارای پمپ تصفیه آب هم می باشد که سبب شده تا کار تصفیه آب این محصول نیز به بهترین شکل ممکن اجرا شود.

استخر ایزی ست بست وی 107*457

علاوه بر این ها باید عنوان کنیم که از نظر جنس و کیفیت نیز استخر ایزی ست بست وی 107*457 دارای ساختاری برزنتی بوده و از بدنه ای مقاوم بهره مند می باشد که نگرانی مشتریان خود را هم از این بابت برطرف کرده است. هم چنین باید اشاره داشته باشیم که جهت راه اندازی این محصول تنها شما نیاز خواهید داشت که لبه بالایی این استخر را باد نمایید که برای این کار باید یک عدد پمپ باد به صورت مجزا خریداری کنید. هم اکنون با توجه به این توضیحات می توانید خرید و ثبت سفارش این استخر را با قیمت عالی از سایت فروشگاه اینتکس در ایران به ثبت برسانید.

 نوعگرد
ظرفيت آب7340 ليتر
قطر457 سانتی متر
ارتفاع107سانتی متر
وزن38.8 کیلوگرم
جنس بدنهالیاف شمعی با PVC
پمپ تصفيه
نوع پمپفیلتری 2006 لیتری
درپوش
زيرانداز
نردبان
ساير ويژگی هاقابليت راه اندازی در مدت زمان چند دقیقه
قابلیت راه اندازی خودکار (اتوماتیک)
اقلام همراه-

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...