استخر ایزی ست بست وی 66*244

57265

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
12%
3,440,000
3,050,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر ایزی ست بست وی 66*244 یکی از محصولات باکیفیت و در عین حال ایده آلی است که شرکت بست وی سعی کرده تا آن را هم در این سال ها به بهترین شکل ممکن تولید و روانه بازار کند. مشتریان همواره سعی کرده اند تا محصولی را تهیه و خریداری کنند که از نظر جنس بدنه محصولی مقاوم و به اصطلاح با کیفیت به شمار رفته و به سادگی دچار آسیب نشود. در همین خصوص نیز باید عنوان کنیم که این استخر ایزی ست با بهره گیری از بدنه ای از نوع برزنتی و با ساختاری سه لایه شکل گرفته و از مقاوم ترین استخرهای پیش ساخته آماده به شمار می رود. راه اندازی این محصول در ساده ترین و سریع ترین حالت ممکن شکل خواهد گرفت و همین عامل نیز سبب خواهد شد که هیچ گونه نگرانی از این بابت نداشته باشید. هم چنین باید اشاره کنیم که از نظر ابعاد هم این استخر را می توان جزو کوچک ترین استخرهای ایزی ست موجود در دنیا در نظر گرفت که فضای زیادی را برای راه اندازی نمی خواهد و شما می توانید داخل حیاط خانه خود نیز به راحتی اقدام به راه اندازی و استفاده از این محصول کنید.

استخر ایزی ست بست وی 66*244

برای راه اندازی این استخر نیز شما نیاز به یک عدد پمپ باد خواهید داشت که به وسیله ان لبه بالایی این محصول را باد کرده و سپس با ریختن آب داخل این محصول به صورت کامل این استخر ایزی ست شکل خواهد گرفت. هم چنین تجهیزات جانبی زیادی نظیر پمپ تصفیه آب ، درپوش و تاتامی نیز در بازار موجود می باشد که برای استفاده بر روی این استخر ایزی ست ایده آل خواهد بود و شما می توانید از ان ها نیز به بهترین شکل ممکن بهره ببرید. با در نظر گرفتن این توضیحات و با مشاهده خصوصیات فوق العاده این استخر زیبا هم اکنون امکان خرید استخر ایزی ست بست وی با قیمت ارزان از فروشگاه پول اینتکس برای شما فراهم می باشد.

استخر ایزی ست بست وی 66*244

 نوعگرد
ظرفيت آب2100 ليتر
قطر244 سانتی متر
ارتفاع66 سانتی متر
وزن4 کیلوگرم
جنس بدنهالیاف شمعی با PVC
پمپ تصفيهندارد
نوع پمپ----------
درپوشندارد
زيراندازندارد
شرکت سازندهبست وی
ساير ويژگی هاقابليت راه اندازی در مدت زمان چند دقیقه
قابلیت راه اندازی خودکار (اتوماتیک)
اقلام همراه برچسب تعميرات


دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...