استخر ایزی ست خانوادگی 66*244

28109

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
3,280,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر ایزی ست خانوادگی 66*244 یکی دیگر از مرغوب ترین انواع استخر پیش ساخته ایزی ست برزنتی برای مصارفی از قبیل تفریحی و پرورش ماهی بوده که در شرکت اینتکس طراحی و به بازار عرضه شده است. این استخر پیش ساخته بادی بدنه ای مقاوم و بادوام از نوع برزنتی سه لایه داشته تا شما بتوانید از محصول یاد شده برای فضای باز استفاده کرده و لذت ببرید. توجه داشته باشید که جمع اوری و راه اندازی مدوام این محصول ، دماهای مختلف آب ، قرار داشتن در معرض تابش مسقیم نور خورشید و مواردی از این دست تاثیری بر طول عمر و دوام بدنه این محصول ندارد.

 لبه بالایی این محصول صرفا بادی بوده و باقی بدنه آن نیز با میزان حجم آبی که به آن ها وارد شده شکل خواهد گرفت. به همین دلیل بوده که به استخر های ایزی ست ، استخر پیش ساخته با امکان نصب آسان می گویند. بر روی بدنه این محصول دریچه هایی تعبیه شده تا شما بتوانید استخر ایزی ست پیش ساخته خود را به راحتی و با استفاده از یک پکپ تصفیه آب تجهیز نمایید. با در نظر گرفتن موارد یاد شده اگر شما قصد انتخاب و خرید استخر ایزی ست خانوادگی 66*244 را دارید می توانید به صورت اینترنتی و یا تلفنی و حضوری به فروشگاه اینتکس مراجعه کرده تا محصول مورد نظر خود را با مناسب ترین قیمت خریداری نمایید.استخر ایزی ست خانوادگی 66*244

 نوعگرد
ظرفيت آب2100 ليتر
قطر244 سانتی متر
ارتفاع66 سانتی متر
وزن5 کیلوگرم
جنس بدنهالیاف شمعی با PVC
پمپ تصفيهندارد
نوع پمپ----------
درپوشندارد
زيراندازندارد
شرکت سازندهاينتکس
ساير ويژگی هاقابليت راه اندازی در مدت زمان چند دقیقه
قابلیت راه اندازی خودکار (اتوماتیک)
اقلام همراه بسته تعميرات

 

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...