استخر ایزی ست کودک اینتکس

28101

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,480,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر ایزی ست کودک اینتکس از دیگر استخر هایی است که برای سنین کودکان گزینه ای مناسب و ایده آل به شمار می رود. شما می توانید مشاهده کنید که این محصول دارای طراحی فوق العاده ساده و جذاب می باشد که حداقل از نظر طراحی می تواند بهترین انتخاب برای همه خانواده ها به شمار رود. بدنه اصلی این استخر به صورت یکدست از رنگ آبی با لبه های سفید طراحی شده است و تنها بر روی بدنه این محصول نام تجاری اینتکس را می توانید مشاهده کنید که از مزایای خوب این استخر بادی ایزی ست از نظر طراحی به شمار می رود.

استخر ایزی ست کودک اینتکس

هم چنین باید اشاره داشته باشیم که از نظر کیفیت هم این محصول توانسته نمره قبولی را دریافت کند. در واقع بدنه اصلی این استخر از نوع PVC دو لایه شکل گرفته که این نوع جنس نشان از بدنه ای ضخیم و مقاوم دارد و باعث شده تا با آسودگی خاطر بتوانید دست به خرید و سفارش این محصول بزنید و نگران افت کیفیت این استخر در گذر زمان نباشید. در کنار این نکته باید به قابلیت راه اندازی آسان در عرض چند دقیق هم اشاره کنیم که با توجه به بادی بودن لبه اصلی این استخر این مزیت برای شما فراهم شده است که به سادگی هر چه تمام تر با استفاده از پمپ باد اقدام به راه اندازی این محصول کنید.

استخر ایزی ست کودک اینتکس

این محصول در برابر تابش نور خورشید و یا محیط های خارجی نیز هیچ گونه افت کیفیت و یا تغییر رنگ و ساختار نیز ندارد و این نکته هم مزید بر علت شده است تا با آسودگی خاطر بتوانید دست به ثبت سفارش این محصول بزنید. هم چنین باید عنوان کنیم که در کنار این استخر دفترچه راهنما هم وجود دارد که با مشاهده آن می توانید تمامی سوالات و حتی شیوه راه اندازی این استخر را هم مشاهده نمایید. با ذکر این موارد حال شما می توانید با خیالی راحت سفارش خود را از طریق فروشگاه مرکزی اینتکس با قیمتی عالی و ارزان ثبت کنید. 

نوعایزی ست
ظرفيت آب886 ليتر
قطر183 سانتی متر
ارتفاع51 سانتی متر
وزن3.5
جنس بدنهPVC برزنتی
پمپ تصفيه
نوع پمپ-
درپوش
برچسب تعمیرات
شرکت سازندهاينتکس
ساير ويژگی هاقابليت راه اندازی در مدت زمان چند دقیقه
قابلیت راه اندازی خودکار (اتوماتیک)
دارای دریچه تخلیه آب
اقلام همراهدفترچه راهنما

 

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...