استخر ایزی ست کودک طرح لاکپشت 28763

28763

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,890,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر ایزی ست کودک طرح لاکپشت 28763 یکی از محصولات بادی این شرکت بوده که به عنوان استخر بادی لاکپشتی شناخته شده است. جنس بدنه این استخر از وینیل یا همان پی وی سی بوده که از مقاومت و ضخامت بسیار خوبی برخوردار می باشد. از این کالا می توان هم در محیط های باز و هم در محیط های بسته استفاده کرد و همچنین به عنوان استخر توپ نیز از آن بهره برد. همانطور که قابل مشاهده است این کالا ساختاری مطابق با روحیه کودکان داشته که به صورت فانتزی و عروسکی شبیه به یک لاک پشت طراحی شده که از زمان ورود به بازار توانسته فروش فوق العاده ای را تجربه کند و البته همانطور که می دانید در پروسه تولید و ساخت این کالا برای کودکان، توجه ویژه ای به روحیات و علایق آنان شده چرا که اغلب افراد در هنگام خرید به دنبالی محصولی با طراحی ظاهری زیبا و جذاب در عین حال بسیار مقاوم و مستحکم هستند که به همین علت شرکت سازنده، این محصول را طبق نظر و ایده دوستداران محصولات بادی و به خصوص کودکان طراحی و تولید کرده است. 

لازم به ذکر است بر روی دیواره های این استخر دو دریچه مخصوص تعبیه شده که راه اندازی آن را آسان تر کرده است و همچنین از سوی دیگر شما عزیزان تنها با خرید یک پمپ باد از شرکت اینتکس می توانید محصولتان را در کمترین زمان ممکن راه اندازی و استفاده نمایید. شما عزیزان می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر و یا خرید استخر ایزی ست کودک طرح لاکپشت 28763 فوق العاده به سایت نمایندگی اینتکس مراجعه کرده و کالا مود نظرتان را در کمترین زمان ممکن درب منزل تحویل بگیرید.  

 نوع گرد
 قطر 183 سانتی متر
 ارتفاع 51 سانتی متر
 ظرفیت 886 لیتر
 وزن 4 کیلو گرم
 جنس بدنه PVC طرح چرم
 جنس بخش کناری PVC با الیاف شمعی
 جنس کف PVC دو لایه
 کف بادی 
 پمپ باد ندارد
 نوع پمپندارد
 ساير ويژگی ها قابلیت راه اندازی اتوماتیک
 مناسب کودکان و نوجوانان
 رنگبندی و طراحی شاد
 اقلام همراهدفترچه راهنما ، برچسب تعیمرات


دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...