استخر بادی ایزی ست

28121

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
10%
5,140,000
4,670,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی ایزی ست یکی دیگر از سری استخر هایی است که کمپانی اینتکس آن را با کیفیت عالی روانه بازار نموده است تا مشتریانی که قصد خرید استخر های پیش ساخته را ندارند بتوانند به راحتی با تهیه این محصول پس از هر بار استفاده آن را جمع کرده و کنار بگذارند. طراحی این محصول به گونه ای است که شما این مزیت را در اختیار خواهید داشت که در سریع ترین زمان ممکن و به وسیله یک عدد پمپ باد این محصول را راه اندازی نموده و سپس با پر کردن فضای داخلی این محصول با آب به بهترین شکل ممکن از یک استخر دیدنی استفاده نموده و لذت ببرید.

استخر بادی ایزی ست

در همین راستا باید عنوان کنیم که این استخر از ابعاد نسبتا بزرگی هم بهره می برد که سبب شده تا به یک گزینه ایده آل برای خرید خانواده ها تبدیل شود. در واقع شما پس از تهیه این محصول این مزیت را در اختیار خواهید داشت که به صورت چند نفره نیز از ویژگی های این محصول استفاده نموده و لذت ببرید. در همین راستا باید عنوان کنیم که از دیگر ویژگی های خوب این استخر بحث جنس و کیفیت بدنه فوق العاده این استخر است. در واقع شما این مزیت را در اختیار دارید که با خرید این محصول که از جنس برزنتی تولید شده است بدون نگرانی از بابت افت کیفیت این کالا از خصوصیات این محصول به صورت کامل بهره مند شوید.

استخر بادی ایزی ست

هم چنین باید اشاره داشته باشیم که این استخر دارای بسته تعمیرات هم می باشد. در واقع شما در زمانی که این استخر به هر دلیلی سوراخ شد این مزیت را در اختیار خواهید داشت که به راحتی هر چه تمام تر با استفاده از این بسته تعمیرات اقدام به تعمیر و ترمیم این محصول نمایید. حال با توجه به این توضیحات و با مشاهده خصوصیات بیشتر این کالا که در بخش سایز و مشخصات این استخر نوشته شده است می توانید سفارش خود را از طریق فروشگاه اینتکس ثبت نمایید تا در سراسر ایران این محصول را در اسرع وقت دریافت نمایید.

 نوعگرد
ظرفيت آب3853 ليتر
قطر305 سانتی متر
ارتفاع76 سانتی متر
وزن8 کیلوگرم
جنس بدنهالیاف شمعی با PVC
پمپ تصفيه
نوع پمپ-
درپوش
زيرانداز
شرکت سازندهاينتکس
ساير ويژگي هاقابليت راه اندازی در مدت زمان چند دقیقه
قابلیت راه اندازی خودکار (اتوماتیک)
اقلام همراه-

 

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...