استخر بادی ایزی ست کودک مدل اسباب بازی

54400NP

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,430,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی ایزی ست کودک مدل اسباب بازی یکی دیگر از جدیدترین انواع استخر بادی کودک به شمار رفته که با بهره مندی از طراحی منحصر به فرد و با رعایت استاندارد تولید شده تا سیستم راه اندازی و جمع اوری ساده تر همچنین طول عمر و دوام بالاتری را در این نمونه از محصولات بادی شاهد باشید. محصولاتی نظیر استخر بادی که برای استفاده رده سنی کودک طراحی و تولید شده نیاز به ساختار ظاهری فانتزی و شاد داشته که متناسب با روحیات این رده سنی از مصرف کنندگان قرار گیرد. با در نظر گرفتن این نکته بوده که بدنه ظاهری این استخر ایزی ست طراحی برگرفته از انیمیشن محبوب اسباب بازی ها داشته که رنگ سیزی نیز در حاشیه آن در نظر گرفته شده است. زیرا دنیای انیمیشن برای کودکان از اهمیت بالایی برخوردار بوده که موجب می شود آن ها تمایل به استفاده از محصولات بادی و آبی با طراحی مشابه با این فضا داشته باشند.

استخر بادی ایزی ست کودک مدل اسباب بازی

همانطور که از نام این محصول مشخص بوده ساختار این استخر بادی برمبنای مدل ایزی ست طراحی و تولید می شود. محصولاتی از این دست بدنه ای مقاوم و ساده داشته که تنها لبه بالایی آن ها نیاز به باد شدن دارد. در واقع بعد از خارج کردن محصول از جعبه بسته بندی خود ابتدا نیاز بوده آن را در یک محیط مسطح باز کرده و سپس لبه بالایی آن را باد کرده سپس با استفاده از شنگ آب ، آب را در بخش مخزن اصلی استخر بادی سرازیر کرده تا فرم اصلی بدنه محصول با استفاده از آب شکل بگیرد. بدنه اصلی این استخر بادی نیز طول عمر بالایی داشته که از مرغوب ترین نوع پی وی سی فشرده تولید شده است. با در نظر گرفتن تمامی موارد یاد شده اگر شما قصد خرید استخر بادی ایزی ست را برای فرزند خود دارید می توانید به فروشگاه استخر اینتکس مراجعه نمایید.

 نوع گرد
 قطر 183 سانتی متر
 ارتفاع 51 سانتی متر
 ظرفیت 896 لیتر
 وزن 6.9 گرم
 جنس بدنه PVC الیاف شمعی
 جنس بخش کناری PVC طرح دار
 جنس کف PVC دو لایه
 کف بادی -
 پمپ باد -
 نوع پمپ -
 ساير ويژگی ها ساخت شرکت اینتکس
 قابلیت راه اندازی اتوماتیک
 مناسب کودکان و نوجوانان
 اقلام همراهدفترچه راهنما ، برچسب تعمیرات

 

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...