اسنورکل شنا Easy-Flow sport اینتکس مدل سفید 55929

intex 55929

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
12%
520,000
460,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

اسنورکل شنا Easy-Flow sport اینتکس مدل سفید 55929 محصولی بی نظیر با ابعادی استاندارد و طراحی حرفه ای است که با دارا بودن مشخصات بی نظیر توانسته به فروش بالایی برسد. این محصول توسط شرکت بی نظیر اینتکس تولید شده است و با برخورداری از کیفیت بسیار بالا توانسته رضایت خاطر خریداران را جلب کند. این محصول برای استفاده افراد علاقه مند به شنا و غواصی تولید شده و دارای طراحی حرفه ای و خاصی می باشد که برای استفاده در زمان شنا به کار می رود. توسط این محصول افراد به راحتی می توانند در زیر آب قرار گرفته و در زمان فروبردن سر به زیر آب نیز نفس بکشند.

اسنورکل شنا اینتکس

طراحی این محصول کاملا حرفه ای بوده و به راحتی بر روی صورت قرار می گیرد و متناسب با ساختار صورت است. به این ترتیب افراد با سنین بالای هشت سال به راحتی می توانند از این محصول استفاده کرده و لذت ببرند. این محصول دارای محافظ به جهت ممانعت از نفوذ آب است و به همین دلیل می توان به راحتی از آن استفاده کرد. بدنه این اسنورکل از ترموپلاستیک ضد حساسیت ساخته شده است و دارای بالاترین کیفیت می باشد که در اثر استفاده طولانی مدت دچار آسیب نشده و تا سال ها قابل استفاده است. هم چنین در ساختار این محصول لاتکس به کار نرفته و کیفیت بسیار بالایی دارد. دهانه این محصول نیز از سیلیکون تهیه شده است و منعطف می باشد و هم چنین قابلیت اتصال به ماسک غواصی را نیز دارد.

برای خرید اسنورکل شنا Easy-Flow sport اینتکس مدل سفید 55929 با ارزان ترین قیمت به سایت پول اینتکس مراجعه کرده و این محصول را تهیه کنید.

نوعلوازم غواصی
وزن340 گرم
رده سنیبالاتر از هشت سال
تولید برنداینتکس
جنس بدنهترموپلاستیک ضد حساسیت
سایر ویژگی هامناسب برای غواصی
طراحی شیک و زیبا
فاقد لاتکس
قابلیت اتصال به ماسک
کیفیت ساخت عالی
دهانه سیلیکونی منعطف و راحت
دارای محافظ جهت جلوگیری از نفوذ آب
تنفس آسان
موقعیت قرارگیری اسنورکل در کنار سر
سوپاپ تخلیه آب در انتهای اسنورکل
اقلام همراه-

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...