اسنورکل و ماسک شنای اینتکس بالای 8 سال 55642

intex 55642

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
950,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

اسنورکل و ماسک شنای اینتکس بالای 8 سال 55642 محصولی ویژه با طراحی خاص و بی نظیر است که به تازگی توسط شرکت بزرگ اینتکس تولید شده و دارای مشخصات ایده آل می باشد. این محصول خاص برای استفاده در سنین بالاتر از هشت سال مناسب بوده و قادر است تا فضایی راحت و بی نظیر را برای استفاده ایجاد کند. افراد علاقه مند به غواصی و شنا می توانند با استفاده از این محصول، به راحتی در اعماق آب به شنا پرداخته و غواصی کنند. 

اسنورکل و ماسک شنای سبز اینتکس

ماسک موجود در بسته بندی این محصول دارای طراحی حرفه ای و استاندارد بوده که به خوبی بر روی صورت قرار می گیرد. به این ترتیب شما به راحتی می توانید از آن استفاده کنید زیرا محصول متناسب با ارگونومی صورت طراحی شده و هیچ فشاری به صورت نخواهد کرد. این محصول به خوبی مانع از برخورد و نفوذ آب به داخل چشم شده و شما توسط آن در زیر آب دید کاملی خواهید داشت. هم چنین با استفاده از این محصول مانع از بروز عفونت در عضو حساسی مانند چشم خواهید شد. در بسته بندی این محصول یک اسنورکل نیز وجود دارد که با طراحی حرفه ای و استاندارد، به شما امکان نفس کشیدن آسان را در زیر آب می دهد. محصول فوق یک مجموعه بی نظیر برای غواصی را در اختیار شما قرار می دهد و شما می توانید به راحتی از آن استفاده کرده تا در اعماق آب به اکتشاف بپردازید. جنس مورد استفاده در تولید این محصول کاملا ضد حساسیت بوده و برای سلامتی هیچ ضرری ندارد.

برای خرید اسنورکل و ماسک شنای اینتکس بالای 8 سال 55642 با ارزان ترین قیمت از طریق سایت پول اینتکس سفارش خود را ثبت نمایید و این محصول را درب منزل تحویل بگیرید.

نوعلوازم غواصی
وزن373 گرم
رده سنیبالاتر از هشت سال
تولید برنداینتکس
جنس بدنهترموپلاستیک ضد حساسیت
سایر ویژگی هامناسب برای غواصی
طراحی شیک و زیبا
دارای لنز دوگانه
قابلیت تنظیم بند ماسک
وضوح بالا در زیر آب
کیفیت ساخت عالی
اقلام همراه-

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...