اسنورکل و ماسک شنای کودک اینتکس طرح کوسه 55944

intex 55944

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
900,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

اسنورکل و ماسک شنای کودک اینتکس طرح کوسه 55944 محصولی جدید و خاص است که برای استفاده کودکان طراحی شده است و دارای کیفیت بی نظیر و ویژه ای می باشد. این محصول با برخورداری از طراحی جذاب و زیبا، مورد توجه و علاقه کودکان واقع شده و بی شک کودک از دیدن آن شگفت زده شده و به استفاده از آن تمایل نشان می دهد. همانطور که می دانید آب استخر ها و دریا دارای باکتری هایی بوده و ممکن است در کودکان ایجاد مشکل کند. در هنگام بازی در آب استخر و شنا در استخر و دریا، ممکن است با برخورد آب با چشم های حساس کودکان، موجب بروز عفونت شده و مشکلاتی را به دنبال داشته باشد. با خرید این محصول می توانید با خاطر آسوده کودک را به همراه خود برده و از بروز عفونت در چشم های حساس کودکان جلوگیری نمایید.

اسنورکل و ماسک شنای کودک طرح کوسه

این محصول شامل یک ماسک شنا بوده که به شکل کوسه طراحی شده است. این ماسک شنا جذابیت بالایی برای کودکان داشته و استفاده از آن نیز آسان است. بدنه این ماسک شنا کاملا ضد حساسیت بوده و مانع از بروز حساسیت های پوستی در بافت دور چشم می شود. دور این محصول نیز از جنس سیلیکون با انعطاف بالا می باشد که علاوه بر ممانعت از ایجاد فشار در دور چشم، مانع از نفوذ آب به داخل ماسک شنا شده و قابل استفاده آسان می باشد. به همراه این محصول یک اسنورکل نیز وجود دارد تا کودک در زمان آموزش شنا و یا در هنگام شنا، بتواند به راحتی نفس کشیده و از شنا لذت ببرد. 

اسنورکل و ماسک شنای کودک اینتکس طرح کوسه 55944 با ارزان ترین قیمت و بالاترین کیفیت در سایت پول اینتکس به فروش می رسد. این محصول به صورت حضوری نیز از طریق فروشگاه پول اینتکس قابل خریداری است.

نوعلوازم غواصی
وزن373 گرم
رده سنیبالاتر از هشت سال
تولید برنداینتکس
جنس بدنهترموپلاستیک ضد حساسیت
سایر ویژگی هامناسب برای غواصی
طراحی شیک و زیبا و فانتزی
دارای لنز دوگانه
قابلیت تنظیم بند ماسک
وضوح بالا در زیر آب
کیفیت ساخت عالی
اقلام همراه-

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...