اسنورکل و ماسک شنا بست وی مدل مشکی 24053

bestway 24053 black

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,600,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

اسنورکل و ماسک شنا بست وی مدل مشکی 24053 محصولی حرفه ای از شرکت بزرگ بست وی می باشد که به صورت کاملا تخصصی و بی نظیر طراحی شده و برای استفاده در زمان غواصی و شنای حرفه ای به کار می رود. این محصول از طراحی خاصی برخوردار است و شامل یک اسنورکل و یک ماسک شنا می باشد. ماسک شنا به خوبی بر روی صورت قرار گرفته و با برخورداری از پلاستیک منعطف در دور محصول، مانع از نفوذ آب به داخل ماسک می شود. بنابراین آب به چشم ها و بافت دور چشم ها برخورد نمی کند و می توان به راحتی در زیر آب با چشم های باز به شنا پرداخت. این محصول با دارا بودن کیفیت عالی، دارای جنس کاملا ضد حساسیت است و موجب بروز حساسیت های پوستی نخواهد شد. هم چنین با دور نگه داشتن آب از چشم ها مانع از بروز آسیب و عفونت در چشم ها می شود. همانطور که می دانید چشم ها عضو حساسی هستند و ممکن است در صورت برخورد با آب استخر و یا دریا، دچار عفونت شوند که با استفاده از این محصول از بروز آسیب در چشم جلوگیری می شود.

اسنورکل و ماسک شنا بست وی مشکی

اسنورکل شنا دیگر بخش موجود در این بسته بندی است. این محصول متناسب با ساختار صورت طراحی شده و به راحتی بر روی صورت قرار می گیرد. به این ترتیب می توان از آن به راحتی استفاده کرد و در زیر آب نفس کشید. این اسنورکل از بهترین نوع وینیل ساخته شده است که برای استفاده افراد بالای 14 سال مناسب بوده و امکان غواصی در زیر آب را برای شما فراهم می کند. ماسک شنا نیز بندهایی قابل تنظیم دارد که متناسب با سایز سر و صورت می توانید اقدام به تنظیم این محصول کنید.

اسنورکل و ماسک شنا بست وی مدل مشکی 24053 با ارزان ترین قیمت و بالاترین کیفیت از طریق سایت پول اینتکس قابل خریداری می باشد.

نوعلوازم غواصی
وزن462 گرم
رده سنیبالاتر از چهارده سال
تولید برندبست وی
جنس بدنهوینیل
سایر ویژگی هامناسب برای غواصی
طراحی شیک و زیبا
قابلیت تنظیم بند ماسک
وضوح بالا در زیر آب
کیفیت ساخت عالی
 دارای محافظ UV
اقلام همراه-

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...