اسنورکل و ماسک شنا بست وی مدل آبی 24053

bestway 24053 Blue

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,600,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

اسنورکل و ماسک شنا بست وی مدل آبی 24053 محصولی حرفه ای و جذاب برای افراد علاقه مند به غواصی است که با برخورداری از ویژگی های جذاب توانسته رضایت خاطر خریداران را جلب کند. این محصول با دارا بودن کیفیت عالی و ایده آل به خوبی قابل استفاده بوده و فضایی ایده آل برای شنا و غواصی ایجاد می کند. شما توسط این وسیله به راحتی می توانند به صورت تخصصی به غواصی پرداخته و از شنا در زیر آب لذت ببرید. این محصول دارای یک ماسک شنا است که به خوبی بر روی صورت قرار می گیرد و با برخورداری از پلاستیک منعطف در دور محصول، مانع از ورود آب به بافت دور چشم و داخل چشم می شود. به این ترتیب به راحتی می توانید سرتان را در زیر آب فرو ببرید و با قرار گیری در زیر آب چشمان خود را باز کنید. 

اسنورکل و ماسک شنا بست وی

به همراه این ماسک شنا، یک اسنورکل نیز وجود دارد که با طراحی حرفه ای به راحتی بر روی صورت قرار گرفته و امکان نفس کشیدن در زیر آب را برای شما فراهم می کند. به این ترتیب شما با تهیه این محصول می توانید به صورت حرفه ای از شنا و غواصی لذت ببرید و در زیر آب نیز به راحتی نفس کشیده و چشمان خود را باز کنید. این محصول از بهترین نوع ترموپلاستیک تهیه شده است که ضد حساسیت می باشد و محصولی کاملا بهداشتی متناسب با بدن و صورت است. محصول فوق با ابعاد استاندارد و سایز مناسب برای سنین بالای چهارده سال مناسب بوده و قابلیت استفاده را به افراد می دهد. این محصول کیفیت بی نظیر داشته و مقاومت زیادی در برابر آسیب دارد.

برای خرید اسنورکل و ماسک شنا بست وی مدل آبی 24053 با ارزان ترین قیمت به سایت پول اینتکس مراجعه کرده و سفارش خود را ثبت کنید.

نوعلوازم غواصی
وزن462 گرم
رده سنیبالاتر از چهارده سال
تولید برندبست وی
جنس بدنهوینیل
سایر ویژگی هامناسب برای غواصی
طراحی شیک و زیبا
قابلیت تنظیم بند ماسک
وضوح بالا در زیر آب
کیفیت ساخت عالی
 دارای محافظ UV
اقلام همراه-

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...