اسنورکل و ماسک شنای بزرگسال مدل شیشه سکوریت 55962

intex 55962

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,300,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

اسنورکل و ماسک شنای بزرگسال مدل شیشه سکوریت 55962 محصولی ویژه و کاملا حرفه ای است که با ارزان ترین قیمت در سایت پول اینتکس به فروش می رسد. این محصول ویژه توسط کمپانی بزرگ و مشهور اینتکس به تازگی تولید شده است و در زمان کوتاهی توانسته رضایت خاطر خریداران را جلب کند و به محصولی پرفروش در غواصی تبدیل شود. این محصول برای استفاده افراد علاقه مند به غواصی تولید شده است و شامل یک ماسک شنای حرفه ای و یک اسنورکل می باشد.

اسنورکل و ماسک شنای بزرگسال اینتکس

ماسک شنای موجود در بسته بندی این محصول کاملا حرفه ای بوده و از طراحی جذابی برخوردار می باشد. این ماسک شنا در اعماق آب نیز دید کاملی از اطراف را به شما می دهد و به همین دلیل یکی از محبوب ترین لوازم شنا محسوب می شود. از دیگر مشخصات این محصول برخورداری از بدنه ای ضد حساسیت و بی نظیر است که در زمان استفاده، مانع از بروز حسایت پوستی شده و به همین دلیل می توان به راحتی آن را مورد استفاده قرار داد. این ماسک شنا، طراحی استاندارد و حرفه ای متناسب با فرم صورت داشته و به خوبی بر روی صورت قرار می گیرد و از نفوذ آب به چشم جلوگیری خواهد کرد. به همراه این محصول یک اسنورکل نیز وجود دارد که محصولی متفاوت و خاص است. این اسنورکل نیز کاملا حرفه ای طراحی شده است و به راحتی می توان آن را مورد استفاده قرار داد. توسط این محصول می توان در اعماق آب به راحتی نفس کشید و از غواصی در زیر آب لذت برد.

برای خرید اسنورکل و ماسک شنای بزرگسال مدل شیشه سکوریت 55962 با ارزان ترین قیمت با وارد شدن به سایت پول اینتکس سفارش خود را ثبت کنید.

نوعلوازم غواصی
وزن1 کیلوگرم
رده سنیبالاتر از چهارده سال
تولید برنداینتکس
جنس بدنهپلی کربنات
سایر ویژگی هامناسب برای غواصی
طراحی شیک و زیبا
دارای لنز دوگانه
دارای شیشه سکوریت
قابلیت تنظیم بند ماسک
وضوح بالا در زیر آب
کیفیت ساخت عالی
اقلام همراه-

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...