استخر بادی کودک طرح زرافه 53089

53089

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,490,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

یکی از خاص ترین استخر های بادی کودک که به تازگی طراحی و روانه بازار شده است، استخر بادی کودک طرح زرافه 53089 می باشد که با ظاهری بی نظیر و فانتزی توانسته به راحتی نظر کودکان را جلب کند و هم چنین به دلیل کیفیت بسیار بالا، رضایت خاطر والدین را فراهم نماید. این استخر بادی به صورت یک زرافه زیبا طراحی شده است که سر و گردن زرافه به صورت بادشو به دیواره استخر بادی متصل شده است. این محصول بسیار زیبا بوده و طراحی شاد و فانتزی آن نظر هر فردی را جلب می کند. در انتهای این استخر بادی نیز دم زرافه به صورت بادشو قرار داد که آن نیز متصل به بدنه می باشد. دیواره این استخر بادی کوتاه است تا از هر حیث کودک بتواند با ایمنی کامل به بازی مشغول شود. این استخر بادی دیواره ای یک تکه دارد و کفی آن نیز بسیار نرم و راحت است.

 به طوری که در صورت بازی های طولانی مدت، کودک خسته و اذیت نمی شود. این محصول از کیفیت بسیار بالایی برخوردار بوده و به همین جهت طول عمر زیادی دارد. بدنه این محصول ضخامتی استاندارد داشته به طوری که در برابر فشار و ضربه های وارد شده در حین بازی، استحکام نشان داده و به سادگی دچار آسیب نمی شود. در برابر نور مستقیم خورشید نیز مقاوم می باشد و قرار گیری طولانی مدت در فضاهای باز موجب تغییر رنگ و پوسیدگی بدنه نمی شود. نکته مهم در خصوص این استخر، برخورداری از یک آبپاش هیجان انگیز در قسمت انتهایی استخر بادی است. برای تهیه استخر بادی کودک طرح زرافه 53089 با ارزان ترین قیمت و اطمینان خاطر از اورجینال بودن محصول می توانید به سایت پول اینتکس مراجعه کرده و این محصول را به سادگی از طریق فروشگاه محصولات بادی خریداری نمایید.

نوع خانگی
 طول 266 سانتی متر
 عرض 157 سانتی متر
 ارتفاع 127 سانتی متر
 ظرفیت آب 220 لیتر
 جنس رویه PVC طرح چرم
 جنس بخش کناری PVC
 جنس کف PVC دو لایه
 پمپ ندارد
نوع پمپ -
 وزن 1.5 کیلوگرم 
 سایر ویژگی ها ساخت شرکت بست وی
 مناسب تمام سنین
دارای آبپاش
 قابل استفاده در مسافرت ها
 اقلام همراهبرچسب تعمیرات ، دفترچه راهنما


دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...