استخر بادی گرد مدل میکی موس 91018

bestway 91018

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
650,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر های بادی با ابعاد کوچک از پرکاربرد ترین نمونه های استخر بادی هستند که در سایت پول اینتکس با تنوع بسیار بالایی وجود دارند. یکی از این استخر های بادی که با طراحی زیبا و فانتزی مورد توجه کودکان قرار دارد، استخر بادی گرد مدل میکی موس 91018 است. این استخر بادی به صورت گرد طراحی شده است و دارای دیواره ای متشکل از سه حلقه بادی است که با است که هر یک دریچه های باد جداگانه دارند. حلقه دیواره اول به رنگ زرد می باشد و بر روی دو حلقه دیگر نیز تصاویر زیبایی از شخصیت های انیمیشن میکی موس قرار دارد که زیبایی بی نظیری به محصول می بخشد. کفی این استخر بادی به صورت بادشو می باشد و به همین دلیل بسیار نرم و راحت است. کودک به راحتی می تواند در این استخر بادی بنشیند و از بازی در آن لذت ببرد.

این محصول برای استفاده در فضاهای بیرون از منزل مناسب می باشد و می توان آن را به سادگی در هر فضایی به همراه خود برد و در محیط هایی از قبیل استخر های روباز و یا دریا و ... آن را در زمانی کوتاه راه اندازی کرد تا کودک بتواند بازی کند. هم چنین این محصول را می توانید به عنوان استخر توپ به راحتی در منزل راه اندازی کرده و در داخل استخر را از توپ های رنگی پر کنید. با این کار کودک از دیدن استخر توپ شگفت زده شده و با هیجان به بازی مشغول می شود. این محصول در برابر ضربه و فشار مقاومت زیادی دارد و می توان آن را به راحتی در فضاهای باز نیز راه اندازی کرده و مورد استفاده قرار داد. برای خرید استخر بادی گرد مدل میکی موس 91018 با ارزان ترین قیمت به سایت پول اینتکس مراجعه کرده و این محصول را سفارش دهید تا در زمانی کوتاه درب منزل دریافت نمایید. هم چنین می توانید با شماره های موجود در این سایت تماس بگیرید.

نوع گرد
 قطر 70 سانتی متر
 ارتفاع 30 سانتی متر
 ظرفیت 38 لیتر
 وزن 0.5 کیلو گرم
 جنس بدنه وینیل
 جنس بخش کناری وینیل طرح دار
 جنس کف وینیل دو لایه
 کف بادی خیر
 پمپ باد -
 نوع پمپ -
 ساير ويژگی ها ساخت شرکت بست وی
 ارگونومی ساخت سه طبقه ای
 قابل استفاده به عنوان استخر توپ
 مناسب سنین کودکان
 اقلام همراهدفترچه راهنما ، برچسب تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...