پمپ باد برقی جدید سفید اینتکس AC400

intex 66646

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,600,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

پمپ باد برقی جدید سفید اینتکس AC400 محصولی جدید و منحصر به فرد از شرکت بزرگ اینتکس است که برای راه اندازی تمامی محصولات بادی استفاده شده و با قدرت بالا و حجم کوچک توانسته به فروش بالایی برسد. این محصول به سادگی تمامی محصولات بادی را در زمانی کوتاه باد زده تا آماده استفاده شود. برای افراد علاقه مند به محصولات بادی این پمپ باد یکی از بهترین گزینه ها برای راه اندازی تمامی محصولات بادی بوده که به برق شهری متصل شده و قادر است به راحتی و بدون هیچ زحمتی تمامی محصولات بادی را در کمترین زمان آماده استفاده کند.

پمپ باد برقی اینتکس

این محصول سفید رنگ در ابعادی کوچک طراحی شده تا به راحتی قابل استفاده و حمل و نقل باشد. محصول فوق به صورت یک استوانه کوچک بوده که وزنی کم دارد و به رنگ سفید است. بدنه این پمپ باد از پلاستیک می باشد و دارای سنسور محافظ است. برای راه اندازی انواع لوازم بادی دو عدد نازل بر روی این پمپ باد وجود دارد که به راحتی به انواع لوازم بادی متصل شده و می توانید در زمانی کوتاه انواع لوازم بادی را راه اندازی کرده و استفاده کنید. نکته مهم در خصوص این پمپ باد برقی، برخورداری از قدرت مکش است. این محصول قادر است تمامی لوازم برقی را در کوتاه ترین زمان تخلیه کرده و به حالت اول بازگرداند. هم چنین این محصول صدای کمی دارد و در زمان استفاده اذیت نخواهید شد. 

برای خرید پمپ باد برقی جدید سفید اینتکس AC400 با ارزان ترین قیمت با مراجعه به سایت پول اینتکس به عنوان نمایندگی تخصصی محصولات اینتکس می توانید این محصول را سفارش داده و درب منزل دریافت نمایید.

 نوعبرقی
 جنس بدنهپلاستیک فشرده 
 نوع کاربریتمام محصولات بادی
وزن بسته بندی630 گرم
 شرکت سازندهاینتکس 
 پمپاژدارد
 مکشدارد
 سایر ویژگی هادارای نازل دو حالته
راه اندازی با برق 220 ولت شهری
دارای صدای کم
بهره مندی از سنسور محافظ
 اقلام همراه دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...