پمپ باد دستی اصل بست وی 62000

bestway 62000

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
250,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

پمپ باد دستی اصل بست وی 62000 از سری محصولات اصل و اورجینال است که با داشتن ساختاری ساده توانسته برای استفاده در مکان های مختلف مد نظر قرار گیرد. پمپ دستی به صورت فشار به اهرم کار می کند و می تواند به راحتی میزان باد مورد نیاز برای داخل بدنه را تامین سازد. در نتیجه برای راه اندازی اغلب محصولات بادی و خانگی که بدنه ای کوچک دارند و میزان باد کمی نیاز دارند استفاده می شود. این محصول بی نظیر در مسافرت نیز به همراه افراد قرار می گیرد تا محصولات بادی همراه آن ها را به راحتی راه اندازی کند. از این رو می توان آن را در هر موقعیت مورد استفاده قرار داد و از داشتن آن لذت برد و توانست انواع وسایل خود مانند استخر بادی و توپ بادی و مانند این موارد را راه اندازی کرد.

 بر روی بدنه دو نازل وجود دارد که امکان اتصال به دریچه های محصولات بادی را دارد. این نازل ها با توجه به دریچه راه اندازی که بر روی محصولات بادی وجود دارد انتخاب می شود و مورد استفاده قرار می گیرد و در نهایت می تواند در کم ترین زمان تولید باد کرده و محصول را برای استفاده آماده کند. بدنه از جنس بهترین پلاستیک فشرده می باشد و وزن کمی دارد و قابلیت جا به جایی آسان نیز شامل آن شده است. علاوه بر این موارد فضای کمی را نیز اشغال می کند و می تواند فضای کافی برای به همراه داشتن وسایل ضروری را نیز مهیا کند. با این شرایط هر یک از دارندگان محصولات بادی باید نسبت به خرید این پمپ باد دستی اقدام نموده و از وجود آن بهره مند شوند و در زمان نیاز نسبت به استفاده کردن از پمپ باد اقدام نمایند. به جهت خرید آسان پمپ باد دستی اصل بست وی 62000 تنها می توان به فروشگاه پول اینتکس مراجعه کرد و محصول را با قیمت مناسب و کیفیت اصل خریداری نمود. همچنین می توان با مراجعه به سایت این فروشگاه خرید غیر حضوری نیز داشت.

 نوع دستی
 جنس بدنه پلاستیک فشرده 
 نوع کاربری محصولات بادی کوچک
 ابعاد بسته بندی 30*10*10 سانتی متر 
 شرکت سازنده بست وی
 پمپاژ دارد
 مکش ندارد
 سایر ویژگی ها مناسب لوازم بادی کوچک
 دارای نازل سه حالته
 اقلام همراه-----------------------

 

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...