پمپ باد دستی اورجینال اینتکس 68614

intex 68614

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
380,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

پمپ باد دستی اورجینال اینتکس 68614 محصولی لازم و ضروری برای دارندگان محصولات بادی می باشد که قابلیت راه اندازی محصولات کوچک و متوسط را دارد. از این رو می توان در زمان رفتن به مسافرت و گردش نیز آن را به همراه داشت تا در صورت نیاز انواع لوازم بادی را برای استفاده آماده کرد. میزان بادی که وارد بدنه محصولات بادی می شود به وسیله دهان تامین نمی شود و نمی توان بدنه را برای استفاده آماده کرد. از این رو هم برای آسان تر شدن کار و هم برای راه اندازی درست محصولات می توان از پمپ باد دستی استفاده کرد که یکی از لوازم جانبی های ارائه شده از شرکت اینتکس می باشد و با بدنه ای که از جنس پلاستیک فشرده تشکیل شده است در اختیار افراد قرار می گیرد. این محصول دارای سه نازل می باشد که به وسیله آن ها محصول به دریچه های ورود باد بر روی محصول بادی متصل می شود و تولید باد را آغاز می کند. 

در این صورت اغلب محصولات بادی به وسیله این پمپ باد راه اندازی می شود و می توان با خرید این محصول تعداد زیادی از محصولات بادی را راه اندازی کرد. زمانی که افراد به مسافرت و گردش می روند و نیاز به تفریحات آبی دارند و همچنین محصولات بادی مهیج خود را نیز به همراه دارند می توانند با داشتن پمپ باد دستی تمامی آن ها را راه اندازی کنند و بهترین تفریحات آبی را برای خود و سایر افراد رقم بزنند. قیمت خرید این محصول کم می باشد تا دارندگان محصولات بادی به راحتی آن را خریداری کنند و از آن بهره مند شوند. این محصول منحصر به فرد فضای کمی را نیز اشغال می کند و دارای وزن کم می باشد. به همین خاطر است که به راحتی جا به جا و حمل نیز می شود و در مسافرت همراه افراد می باشد. خرید پمپ باد دستی اورجینال اینتکس 68614 تنها از فروشگاه محصولات بادی اینتکس انجام می شود.

 نوع دستی
 جنس بدنه پلاستیک فشرده 
 نوع کاربری محصولات بادی متوسط و بزرگ
 ابعاد بسته بندی 38*14*14 سانتی متر 
 شرکت سازنده اینتکس 
 پمپاژدارد
 مکشندارد
 سایر ویژگی ها مناسب لوازم بادی کوچک و متوسط
 دارای نازل سه حالته
 قابلیت باد زدن در دو جهت
 اقلام همراه دفترچه راهنما


دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...