پمپ باد دستی سایز بزرگ اینتکس 68615

Intex 68615

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
770,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

پمپ باد دستی سایز بزرگ اینتکس 68615 بهترین محصول با قابلیت استفاده دستی می باشد که می تواند تمامی محصولات بادی را شارژ کند. باد کردن انواع محصولات بادی و حرفه ای با ابعاد مختلف به وسیله این پمپ باد صورت می گیرد. همچنین به دلیل داشتن نازل سر سوزنی می توان توپ بازی افراد را نیز باد کرد و از آن لذت برد. سه نازل مختلف بر روی بدنه وجود دارد که امکان باد کردن تمامی محصولات بادی را فراهم می دارد. علاوه بر آن قابلیت های دیگری نیز شامل پمپ باد مد نظر شده است که توانسته رضایت مخاطب را جلب کند و با عنوان بهترین نمونه از پمپ های بادی با کارکرد دستی شناخته شود. مهم ترین مزیتی که در خرید این محصول وجود دارد امکان باد کردن محصولات بادی و همچنین تخلیه باد داخل آن ها می باشد. در واقع این پمپ باد دستی به صورت دو حالته کار می کند و قابلیت باد کردن بدنه و همچنین مکش باد داخل آن را دارد.

 از این رو می توان تمامی محصولات بادی را راه اندازی کرد و در صورت تمایل به مکش باد آن و تخلیه آن نیز اقدام نمود. این پمپ باد دستی از بدنه با کیفیت از جنس پلاستیک فشرده تشکیل شده است و ابعاد و اندازه مناسبی نیز دارد تا افراد بتوانند آن را با خود به همراه داشته باشند و از داشتن آن لذت ببرند. این محصول بی نظیر در مسافرت کاربرد بیش تری دارد. چرا که محصولات بادی به صورت خالی از باد حمل و نقل و جا به جا می شوند و برای استفاده نیاز به باد شدن دارند. از این رو می توان با داشتن پمپ باد دستی مد نظر به راه اندازی و بهره برداری از تمامی محصولات بادی مورد علاقه خود دست پیدا کرد و از آن ها لذت برد. هر یک از کسانی که تمایل و قصد خرید پمپ باد دستی سایز بزرگ اینتکس 68615 را دارند تنها می توانند با مراجعه به نمایندگی مرکزی اینتکس خرید خود را نهایی سازند.

 نوع دستی
 جنس بدنه پلاستیک فشرده 
 نوع کاربری تمام محصولات بادی
 ابعاد بسته بندی 48*22*12 سانتی متر 
 شرکت سازنده اینتکس 
 پمپاژ دارد
 مکش دارد
 سایر ویژگی ها مناسب تمام لوازم بادی
 دارای نازل سه حالته
دارای یک سری سوزنی
 قابلیت باد زدن در دو جهت
 اقلام همراه دفترچه راهنما

 

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...