پمپ باد سایز بزرگ دستی بست وی 62089

bestway 62089

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
610,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

پمپ باد سایز بزرگ دستی بست وی 62089 برای راه اندازی تمامی محصولات بادی تولید شده است که از جنس پلاستیک فشرده با کیفیت می باشد تا هم طول عمر و سازگاری زیاد داشته باشد و هم بتوان از وزن سبک آن بهره مند شد. به دلیل داشتن وزن سبک است که افراد می توانند در زمان رفتن به مسافرت و گردش محصول را به همراه داشته باشند و از داشتن آن لذت ببرند و وسایل بادی خود را به راحتی راه اندازی کنند. این محصول کاربردی دارای سه نازل مختلف بر روی خود می باشد که با توجه به دریچه های ورود باد بر روی محصولات بادی انتخاب شده و مورد استفاده قرار می گیرد. تولید باد از طریق این پمپ باد که از نوع دستی و بزرگ نیز می باشد راحت است. چرا که با حرکت اهرم محصول تولید باد صورت می گیرد و نیاز به نیروی انسانی دارد.

خرید پمپ باد سایز بزرگ دستی بست وی مدل 62089

علاوه بر تولید باد از این پمپ باد بزرگ و دستی افراد می توانند از این محصول جهت مکش باد داخل بدنه نیز استفاده کنند و در نتیجه باد محصولات بادی را تخلیه نمایند. این کار در کم ترین زمان انجام می گیرد و افراد می توانند به راحتی گزینه دلخواه خود را داشته باشند. از این رو هم برای راه اندازی تمامی محصولات بادی و هم برای تخلیه آن ها به منظور جا به جایی و حمل محصول می توان از پمپ باد مد نظر استفاده کرد و از داشتن آن بهره مند شد و توانست بهترین اوقات را کسب نمود. بدنه در بسته بندی مخصوص به خود قرار می گیرد و فضای کمی را اشغال می کند از این رو می توان در کنار سایر وسایل مسافرتی خود این محصول را نیز به همراه داشت تا در صورت نیاز به راه اندازی وسایل بادی خود از داشتن آن بهره مند شد. چنانچه تمایل به خرید پمپ باد سایز بزرگ دستی بست وی 62089 دارید و به دنبال مرکزی معتبر می باشید می توانید محصول را از فروشگاه پول اینتکس سفارش دهید.

پمپ باد سایز بزرگ دستی بست وی

 نوع دستی
 جنس بدنه پلاستیک فشرده 
 نوع کاربری تمام محصولات بادی
 ابعاد بسته بندی 48*22*12 سانتی متر 
 شرکت سازنده بست وی 
 پمپاژدارد
 مکشدارد
 سایر ویژگی ها مناسب تمام لوازم بادی
 دارای نازل سه حالته
 قابلیت باد زدن در دو جهت
 اقلام همراه-

 

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...