پمپ باد USB جدید اینتکس USB150

intex 66616

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,400,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

پمپ باد USB جدید اینتکس USB150 یکی دیگر از جدیدترین انواع پمپ باد اینتکس است که با قابلیت های گوناگون و امکان استفاده آسان توانسته فروش بالایی را از آن خود کند. این پمپ باد ویژه دارای ابعادی بسیار کوچک بوده که به راحتی در میان لوازم و وسایل ضروری سفر جای می گیرد. هم چنین برخورداری از وزن بسیار پایین، به شما امکان حمل و جابه جایی آسان این پمپ باد را می دهد. این محصول به صورت یک استوانه سفید رنگ کوچک طراحی شده است که کاملا حرفه ای بوده و توسط کابل USB و یا یک پاور بانک می توانید به راحتی آن را روشن کنید. به همین دلیل گزینه عالی برای استفاده در کمپینگ و مسافرت است زیرا نیازی به برق نداشته و به صورت پرتابل قابل استفاده می باشد. 

پمپ باد اینتکس با ابعاد بسیار کوچک

در صورت استفاده در منزل نیز می توانید به راحتی توسط یک شارژر موبایل این محصول را روشن کنید. پمپ باد USB اینتکس دارای قدرت بالایی بوده و برای راه اندازی تمامی لوازم بادی به کار می رود. این محصول با برخورداری از نازل های مختلف، به راحتی تمامی محصولات بادی را در کوتاه ترین زمان باد زده و بدون سرو صدای اضافه این محصولات را آماده استفاده خواهد کرد. بدنه مقاوم و استفاده از پلاستیک فشرده در بدنه این پمپ باد، موجب شده است تا این محصول مقاومت زیادی داشته باشد و به سادگی دچار آسیب و شکستگی نشود. به همین دلیل تا سال ها قابل استفاده بوده و شما نیازی به خرید مجدد پمپ باد نخواهید داشت.

برای خرید پمپ باد USB جدید اینتکس USB150 با ارزان ترین قیمت با مراجعه به سایت پول اینتکس و ثبت سفارش، این محصول را درب منزل دریافت نمایید.

 نوعUSB
 جنس بدنهپلاستیک فشرده 
 نوع کاربریتمام محصولات بادی
وزن بسته بندی291 گرم
 شرکت سازندهاینتکس 
 پمپاژدارد
 مکشدارد
 سایر ویژگی هادارای نازل دو حالته
منبع تغذیه 5V USB-A
راه اندازی با پاوربانک ، شارژر موبایل و کابل USB
بهره مندی از صدای کم
وجود سنسور محافظ
سبک و پرتابل
مناسب استفاده در منزل و سفر
 اقلام همراه دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...