وان بادی اینتایم سایز متوسط yt-037

intime yt-037

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,850,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

وان بادی اینتایم سایز متوسط yt-037 یکی دیگر از بهترین محصولات ارائه شده در سایت تخصصی پول اینتکس است که با برخورداری از طراحی ویژه و ابعادی استاندارد، برای استفاده در فضای داخلی حمام مناسب بوده و جهت آب درمانی کاربردی می باشد. این محصول خاص و ویژه دارای طراحی مناسبی است و به صورت بیضی می باشد. ابعاد آن به گونه ای طراحی شده است که فرد به طور کامل در داخل آب قرار می گیرد به همین جهت برای رهایی از دردهای ستون فقرات مناسب بوده و برای آب درمانی به کار می رود. 

وان بادی متوسط اینتایم

دیواره این محصول ارتفاعی مناسب دارد و به صورت حلقه ای ساخته شده است. این محصول دیواره ای سه لایه دارد و هر لایه دارای دریچه باد مجزا دارد. کفی وان بادی نیز به صورت بادشو و حبابی ساخته شده است تا نرم و راحت باشد و بتوان بر روی آن به راحتی نشست و یا دراز کشید. این وان بادی دارای رویه ای مناسب است که از سرد شدن آب وان در زمان استفاده جلوگیری می کند و می توانید به راحتی رویه را ببندید تا آب وان با هوا کمتر در تماس باشد و دیرتر سرد شود. نکته دیگر وجود تکیه گاه گردن در این وان بادی است که به بدنه متصل بوده و به صورت بادی می باشد. این تکیه گاه به راحتی گردن را در وضعیتی مناسب قرار می دهد و از وارد شدن آسیب به گردن جلوگیری می کند. در داخل این وان بادی می توانید به راحتی استراحت کرده و از آب گرم لذت ببرید.

برای خرید وان بادی اینتایم سایز متوسط yt-037 با ارزان ترین قیمت پس از مراجعه به سایت پول اینتکس و ثبت سفارش، محصول مورد نظر خود را در اسرع وقت درب منزل دریافت نمایید. هم چنین در صورت تمایل با شماره های ما در تماس باشید.

 نوع خانگی
 طول 142 سانتی متر
 عرض 84 سانتی متر
 ارتفاع 64 سانتی متر
 برند اینتایم
 جنس رویه PVC طرح چرم
 جنس بخش کناری PVC طرح چرم
 جنس کف PVC دو لایه بادی
 پمپ ندارد
نوع پمپ ندارد
ساک حمل ندارد
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 2.8 کیلوگرم
 ارتفاع بلند
 دارای یک عدد کوسن بادی
 دارای روکش زیپ دار
 قابل استفاده برای تمام سنین
اقلام همراهبرچسب تعمیرات ، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...