وان بادی کودک بست وی طرح رنگی 51134

Bestway 51134

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
640,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

وان بادی کودک بست وی طرح رنگی 51134 یکی از جدیدترین محصولات ارائه شده در سایت پول اینتکس است که با طراحی مخصوص کودکان و برخورداری از ظاهری زیبا و جذاب توانسته به فروش بالایی برسد. این محصول ویژه دارای ابعادی استاندارد بوده و ارتفاعی کاملا مناسب برای استفاده کودکان را دارا می باشد. این محصول به صورت بیضی طراحی شده است و دیواره آن به صورت لایه لایه طراحی شده که هر یک از لایه ها به یک رنگ بوده و جذابیت بالایی را برای کودک ایجاد می کند. 

وان بادی کودک بست وی طرح رنگی

پشتی این وان بادی به صورت مواج با خطوط موازی و به صورت فرورفته طراحی شده است که بسیار راحت می باشد. کفی محصول نیز به صورت بادشو و حبابی طراحی شده است تا بسیار نرم و راحت بوده و کودک اذیت نشود. در قسمت میانی این وان بادی یک حجم بادی سبز رنگ تعبیه شده است تا کودک بتواند با استفاده از آن تعادل خود را حفظ کرده و در کف محصول سُر نخورد. به این ترتیب فضایی ایمن و بسیار راحت برای بازی و حمام کودک فراهم خواهد شد. این محصول از کیفیتی بی نظیر بهره مند می باشد به طوری که امکان استفاده در فضاهای گوناگون به ویژه محیط های باز را به شما می دهد و می توانید به راحتی این محصول را در تراس منزل و یا حیاط و یا کنار استخر و دیگر محیط ها قرار دهید تا کودک فضایی مناسب برای بازی در داخل آب را داشته باشد.

برای خرید وان بادی کودک بست وی طرح رنگی 51134 با ارزان ترین قیمت پس از مراجعه به سایت پول اینتکس، سفارش خود را ثبت کرده و این محصول را درب منزل در کوتاه ترین زمان دریافت نمایید. هم چنین می توانید به راحتی این محصول را به صورت حضوری از فروشگاه پول اینتکس تهیه کنید.

نوع خانگی ، مسافرتی
 طول 76 سانتی متر
 عرض 33 سانتی متر
 ارتفاع 48 سانتی متر
 ضخامت لایه ها0.22 میلی متر
 جنس رویه وینیل رنگی
 جنس بخش کناری وینیل
 جنس کف وینیل دو لایه بادی 
 پمپ -
نوع پمپ -
ساک حمل -
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 820 گرم
 دارای کف بادی
 ساخت شرکت بست وی
اقلام همراهبرچسب تعمیرات ، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...