وان بادی اینتایم شفاف سبز رنگ yt-213A

intime yt-213A

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,790,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

وان بادی اینتایم شفاف سبز رنگ yt-213A محصولی بی نظیر و بسیار کاربردی است که به تازگی در گروه محصولات سایت پول اینتکس قرار گرفته و با قیمتی ارزان در این سایت فروشگاهی عرضه می شود. این وان بادی ساخت شرکت بزرگ اینتایم بوده که تمامی محصولات خود را با بالاترین کیفیت عرضه می کند و دارای طراحی بسیار زیبایی می باشد. این محصول به رنگ سبز و به صورت شفاف تولید شده و دارای شکل مستطیلی است. این وان بادی دارای ابعادی استاندارد می باشد که به راحتی در حمام و سایر فضاهای کوچک، قابل راه اندازی و استفاده است.

وان بادی شفاف سبز اینتایم

شما می توانید به راحتی از این وان بادی در فضاهای کوچک بهره مند شوید. این محصول به سادگی در تراس منزل نیز قابل استفاده می باشد و به دلیل برخورداری از ابعاد کوچک و وزن بسیار پایین، این محصول قابل حمل و جابه جایی آسان می باشد. این وان بادی با برخورداری از کیفیت بسیار بالا با قرار گیری در برابر نور خورشید دچار آسیب نشده و تغییر رنگ نمی دهد. هم چنین این محصول طول عمر بالایی دارد و به سادگی دچار آسیب نخواهد شد. دیواره این وان بادی به صورت لایه لایه طراحی شده است که هر یک از لایه ها دارای دریچه باد مجزا می باشد و به این ترتیب برای راه اندازی این وان بادی لازم است تا به ترتیب نسبت به باد زدن هر یک از لایه ها اقدام کنید. پس از استفاده نیز می توانید به راحتی این محصول را تخلیه کرده و جمع نمایید.

برای خرید وان بادی اینتایم شفاف سبز رنگ yt-213A با ارزان ترین قیمت و بالاترین کیفیت، پس از مراجعه به سایت پول اینتکس، سفارش خود را ثبت کرده و این محصول را درب منزل دریافت نمایید.

 نوعخانگی
 طول 143 سانتی متر
 عرض 105 سانتی متر
 ارتفاع 75 سانتی متر
 سازنده اینتایم
 جنس رویه براق شفاف
 جنس بخش کناری PVC دو لایه
 جنس کف PVC دو لایه بادی
 پمپ-
 نوع پمپ-
 ساک حمل-
 سایر ویژگی ها قابل استفاده برای تمامی سنین
 عمق زیاد
 اقلام همراهبرچسب تعمیرات


دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...