وان بادی کودک اینتایم طرح استوانه ای yt-207

intime yt-207

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,600,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

وان بادی کودک اینتایم طرح استوانه ای yt-207 محصولی جذاب و بی نظیر از کمپانی معروف اینتایم است که با ارزان ترین قیمت در سایت پول اینتکس به فروش می رسد. این وان بادی زیبا به صورت گرد طراحی شده است و حالتی استوانه ای دارد. دیواره این وان بادی به صورت چند لایه می باشد که هر یک از لایه ها دارای دریچه باد مجزا برای راه اندازی است و در زمان راه اندازی باید این لایه ها به نوبت باد شود. 

وان بادی کودک اینتایم طرح استوانه ای

این محصول طراحی ویژه ای دارد و دارای بدنه ای سفید رنگ می باشد که بر روی آن تصاویر فانتزی از موجودات دریایی وجود دارد. ابعاد کوچک این محصول امکان استفاده در فضاهای محدود را به شما می دهد. در صورت نیاز می توانید به راحتی این وان بادی را در داخل حمام قرار داده تا کودک به بازی بپردازد و یا این محصول را در تراس آپارتمان قرار دهید تا کودک بازی کند. محصول فوق وزن بسیار کمی داشته و به راحتی قابل حمل و جابه جایی است. برای حفظ کیفیت بدنه لازم است تا از برخورد اشیای تیز با بدنه خودداری کرده و مانع از پریدن کودکان بر دیواره استخر بادی شوید. هم چنین پس از راه اندازی نیز در صورت نیاز به جابه جایی، محصول را به طور کامل از روی زمین بلند کنید و سپس حمل نمایید. این وان بادی با برخورداری از طول عمر بالا، نیاز شما را به خرید مجدد برطرف کرده و با طراحی فانتزی هدیه ای مناسب برای کودکان محسوب می شود.

وان بادی کودک اینتایم طرح استوانه ای yt-207 به راحتی از طریق سایت تخصصی فروش پول اینتکس قابل خریداری است. هم چنین در صورت تمایل به خرید حضوری با شماره های موجود در سایت پول اینتکس تماس گرفته و این محصول را حضوری تهیه کنید.

 نوع خانگی
 قطر 106 سانتی متر
 ارتفاع 75 سانتی متر
 سازنده اینتایم
 سنین مورد استفاده تا 3 سال
 جنس رویه PVC دو لایه
 جنس بخش کناری PVC رنگی
 جنس کف PVC دو لایه 
 پمپ
نوع پمپ
ساک حمل
سایر ویژگی ها  قابلیت استفاده به عنوان استخر توپ
  وزن بسته بندی: 4 کیلوگرم
اقلام همراهبرچسب تعمیرات ، پمپ باد

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...